דו"ח מפרט את מספר הפלסטינים שהוצאו להורג בסוריה מפרוץ מלחמת האזרחים

דו"ח חדש של "קבוצת העבודה למען הפלסטינים בסוריה " תיעד את מספר הפליטים הפלסטינים שהוצאו להורג בשטח על ידי כוחות אסד , מאז פרוץ המהפכה הסורית .

הדו"ח אישר כי 101 פליטים פלסטינים הוצאו להורג על ידי המיליציות של אסד בשטח, משנת 2011 ועד אפריל 2022, כולל שישה עשר בני אדם שהוצאו להורג בשכונת תדמון בדמשק.

הדו"ח הוסיף כי 25 פליטים הוצאו להורג על ידי כוחות המשטר במחנה הפליטים דרעא, 19 במחנה ירמוכ בדמשק, 18 בחאלב שבצפון סוריה , ו-16 בשכונת אל-תדמון.

מחברי הדו"ח ציינו כי שבעה עשר מתגייסים מצבא השחרור הפלסטיני נחטפו ב-2012, בזמן שחזרו לבסיסם במחנה ניראב בחלב, וחוסלו כחודש לאחר מכן.

הם ציינו כי עשרות פליטים פלסטינים משכונת אל-תדמון, דרומית לדמשק, כולל משפחות שלמות, נעדרים, לאחר שנעצרו על ידי כוחות אל- אסד בעת שעברו במחסומים שלהם.

הדו"ח תיעד כמה מקרים של הוצאות להורג בשטח, חמישה מהם במחנה אל-חוסייניה, שניים באל-סיידה זינב, אחד במחנה חאן אל-שייח, באזור הכפרי של דמשק, ופליט אחד במחנה אל-עדין בנפת חמה.

הדו"ח ציין כי רק הקורבנות המתועדים של קבוצת העבודה הוכרזו, אך המספר האמיתי גבוה בהרבה ממה שנחשף בדו"ח .

כמה משפחות פלסטיניות זיהו שלושה מבניהם שנהרגו בטבח הסולידריות בדמשק ב-2013, שאת פרטיו חשף העיתון הבריטי "הגרדיאן" בתחקיר שפרסם לפני מספר ימים.

דו"ח המונה את מספר הפלסטינים שהוצאו להורג על ידי משטר אסד מאז פרוץ המהפכה הסורית

קרדיט: אלדראר אלשאמייה