אילון מאסק מבקש לרכוש את קוקה קולה

המיליארדר האמריקאי ומייסד טסלה וחברת SpaceX, אילון מאסק, הודיע ​​על כוונתו לרכוש את קוקה קולה, ימים לאחר שרכש את טוויטר תמורת 46.5 מיליארד דולר.

إيلون ماسك: "سأشتري كوكا كولا لأعيد إليها الكوكايين" ! (فيديو)

קרדיט לתמונה: ביזנס וויק טוניסיה

ההודעה של מאסק הגיעה דרך ציוץ שפרסם בטוויטר, בו אמר, "בפעם הבאה אקנה קוקה קולה  כדי להחזיר לה את הקוקאין ", בהתייחס למתכון המקורי שפיתח הרוקח האמריקאי ג'ון סטית' פמברטון, ב-1886.

אילון מאסק לא הודיע ​​מהו הסכום שיציע לרכישת חברת המים המוגזים האמריקאית "קוקה קולה", וגם לא מסר פרטים אם אכן התקשר עם דירקטוריון החברה או לא.

היום, יום שני, מחיר מניית קוקה קולה עומד על 64.61 דולר, ושווי השוק של החברה עומד על 284 מיליארד דולר.

אקסצנטרי ולא תואם

לפי מה שדווח על ידי סוכנות הידיעות הצרפתית,  מאסק  (בן 50) ידוע כאקסצנטרי, כמו גם בהודעות שלו בטוויטר, שם יש לו יותר מ-66 מיליון עוקבים, והוא לא אדם המקובל על כולם.

המגזין "טיים" כתב על איש העסקים הדרום אפריקאי, המחזיק באזרחות קנדית ואחר כך אמריקאית, ואמר: "  מאסק  בילה את חייו בהתרסה לקנאתו, ונראה כעת שהוא בעמדה להעמיד אותם במקומם".

שנת 2021 הייתה שנה מוצלחת עבור  מאסק  ועסקיו, שכן SpaceX זכתה בחוזה בלעדי עם  נאס"א  באפריל האחרון לשליחת אסטרונאוטים לירח  וטסלה, ששווי השוק שלה עולה על טריליון דולר, בוול סטריט, באוקטובר האחרון, עדיין שולט בשוק המכוניות החשמליות .

ראוי לציין כי אילון מאסק נחשב כיום לאיש העשיר בעולם, עם הון, לפי אתר "בלומברג" האמריקאי, המוערך ביותר מ-253 מיליארד דולר, והוא הגיע בעבר כבר ל-300 מיליארד.

קרדיט: סוריה טי וי