תגובות מהעולם הערבי על זכייתו המסתמנת של ביידן לנשיאות ארה"ב

1. בכיר פת"ח המודח, מחמד דחלאן: "זכייתו של ביידן פותחת אופק לתהליך שלום חדש שיתבסס על פתרון שתי המדינות כפי שביידן הבטיח במצע הבחירות שלו".

2. מנהיג איראן, עלי ח'אמנהאי, בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "המצב בארה"ב ומה שהם בעצמם אומרים על הבחירות שלהם הם הצגה! זוהי דוגמה לפנים המכוערות של הדמוקרטיה הליברלית בארה"ב. בלי קשר לתוצאות הבחירות, דבר אחד ברור לחלוטין, והוא ההידרדרות הפוליטית, האזרחית והמוסרית המוחלטת של "המשטר האמריקני".

3. יועצו המיוחד של אבו-מאזן, נביל שעת': "לא הייתה תקופה גרועה יותר מזו של כהונת נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, וכי סיומה הוא הישג".

4. ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, אסמאעיל הניה: "העם ה'פלסטיני' סבל לאורך השנים מנטייתו של הממשל האמריקני לטובת ישראל, וכי ממשלו של דונלד טראמפ, היה הקיצוני ביותר מבחינת התמיכה בישראל על חשבון זכויות ה'עם הפלסטיני".
הניה קרא לממשל החדש "לערוך תיקון היסטורי ולחזור בו מ"עסקת המאה", מההכרה בירושלים כבירת ישראל ומהעברת שגרירות ארה"ב אליה".

5. הג'יהאד האסלאמי הצהירו כי הם אינם בונים על שינוי במדיניותה של ארה"ב כלפי הסוגיה ה"פלסטינית" לאחר זכייתו של ביידן. יש להם "ניסיון מר מממשלי ארה"ב השונים".

World leaders welcome Biden win as they seek reset in US ties

קרדיט: ערוץ חדשות בטחון שדה