הגייס החמישי המוסלמי בגרמניה מכה שנית: פליטים הכו ושדדו מנהל בי”ח כדי לקנות סמים

קנצלרית גרמניה לשעבר הכניסה לגרמניה יותר ממיליון פליטים מוסלמים מתוך מחשבה שהם ישתלבו היטב בכלכלה הגרמנית וכך יוכלו להשתקם אחרי שחזו באימי המשטר במדינותיהם.

אלא שמחשבה לחוד, ומציאות עגומה עד אימה לחוד.

הפליטים המוסלמים קורעים את גרמניה ,הן חברתית והן כלכלית.

אין ספק , אזרחי גרמניה מקללים את היום שהרשו לפליטים מהמזרח התיכון לשטוף את מדינתם בה התקבלו בסבר פנים יפות ובעזרה כלכלית יוצאת דופן.

 

בית המשפט לענייני משפחה בעיר קמניץ שבמדינת סקסוניה, שבמזרח גרמניה, החליט להעביר נער סורי בן 13 למתקן סגור, לאחר שהוא ונער איראני הכו רופא גרמני וגנבו את כספו.

העיתון הגרמני Frei Press דיווח כי שני בני נוער תקפו ביום חמישי האחרון בבוקר את המנהל הרפואי של בית החולים בתניאן קמניץ, מיכאל פרונר (בן 55), שנפצע קשה מה שחייב את העברתו לבית החולים.

העיתון הוסיף כי הרופא הפצוע נאלץ לעבור ניתוח חירום, וציין כי מצבו הפך ליציב, אך הוא לא יוכל לעבוד עוד הרבה זמן.

לפי הודעת משטרת גרמניה, שני בני הנוער פנו למנהל הרפואי ולרופא הראשי של המרפאה האורולוגית בבית החולים הנ”ל, בסביבות שבע בבוקר ברחוב בעיר קמניץ, ודרשו ממנו כסף. כשהרופא סירב לבקשתם, פרץ ריב בין השלושה והסורי השליך את הרופא ארצה ובעט בו באכזריות, ואז גנב כסף מארנקו ונמלט.

במשטרה הסבירו כי הצליחו לאתר במהירות את שני החשודים, ועצרו באזור את הנער הסורי (בן 13) ואת שותפו האיראני (בן 15), ושניהם כבר היו מוכרים למשטרה. 

בית המשפט מחליט להעביר את הסורי למתקן סגור

העיתון הגרמני “בילד ” אמר , “החקירה מתרכזת בנער הסורי ,האשם העיקרי”. התובע הראשי וולפגנג קליין הסביר כי “אין בסיס חוקי לענישה פלילית מכיוון שהוא (ילד) מתחת לגיל 14, ולכן אין לו אחריות פלילית”.

לפי העיתון, “בית המשפט לענייני משפחה בעיר קמניץ החליט ביום שישי להעביר את הנער הסורי לבית ילדים סגור, והמליץ לנקוט במאמצים חינוכיים כדי לסייע לו להתקדם בדרך הנכונה”.

דוברת המשטרה, יאנה אולבריכט, מסרה מצידה: “בשיתוף רשויות העיר ניתנה הוראה להצבת הילד בן ה-13,במתקן סגור, כי על פי המצב הראשוני של החקירה , הוא נחשב לעבריין העיקרי באותו אירוע”.

“גנב 60 יורו כדי לקנות סמים”

בילד הסביר, “הקורבן סבל מפציעה חמורה בכתף ​​ודימום בראש בראש עקב הבעיטה, והוא לא יוכל לעבוד עוד הרבה זמן”.

העיתון הוסיף כי השיג מידע “שהנער הסורי ביצע את התקיפה כי הוא היה זקוק לכסף כדי לקנות סמים, וגנב באותו מקרה כ-60 יורו”.

על פי הודעת המשטרה, “זמן קצר לפני שוד הרופא, שני הנערים תקפו לכאורה גבר בן 58 בחניון, ומשלא מסר את כספו דחפו אותו במורד המדרגות, והוא גם נאלץ לקבל טיפול בבית החולים”.

קרדיט: סוריה טי וי  קרדיט לתמונה: אלג’זירה