בניגוד להערכות הגירת ערבים לגרמניה מרסקת את המדינה

הגירת הערבים לגרמניה תעלה למשלם המיסים – 19.2 טריליון אירו!!!.

המערכת החברתית כלכלית בגרמניה מתמודדת עם פיצוץ חובות, שימשיך לנסוק, כאשר פרופסור בכיר מראה כיצד פשוט יהיה זול יותר לסגור את הגבול לחלוטין. מחקרו של פרופ' רפלהושן המכונה לעתים קרובות "אפיפיור הפנסיה", מפוצץ את הנרטיב, שמקדמים מפלגות תומכי הגירה ומנהיגים עסקיים, הטוענים כי הגירה המונית תציל את כספי הציבור בגרמניה ואת שוק העבודה….

"ההגירה כפי שהיא מתרחשת עד כה עולה לנו 5.8 טריליון אירו", כותב הפרופסור.

פרופ' רפלהושן מראה במחקרו כי בשל הזדקנותה המהירה של החברה הגרמנית, קיים "פער עצום בין מה, שעסקים ועובדים משלמים למערכת המס והרווחה הגרמנית", הכוללת מיסים, מעונות יום, פנסיה וביטוח בריאות, לבין מה שהם יכולים לדרוש בעתיד במונחים של פנסיה, בריאות ורווחה.

פער הקיימות הזה יגדל לסכום עצום של 19.2 טריליון אירו אם גרמניה תמשיך לאפשר ל-300,000 ערבים וזרים אחרים להיכנס למדינה מדי שנה.

תהליך הקליטה לוקח זמן רב מאוד עבור רוב הזרים, ובמהלך תקופה זו יש להם הכנסה מועטה – ולעתים קרובות ללא הכנסה – ולכן יש פיגור משמעותי לגבי תרומתם למערכת החברתית. אפילו עבור אלה שכן הופכים למועסקים, לעתים קרובות הם מציגים רמות הכנסה נמוכות בהרבה, לעתים קרובות עד כדי כך שהם עדיין זכאים לרווחה, מה שגורם לנטל עצום על מערכת הרווחה החברתית הנרחבת של גרמניה.

קרדיט: ערוץ הטלגרם המשקיע ששוקע     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות