מיהו הקצין הסורי שחוסל עם בכיר המודיעין האיראני בדמשק?

מקורות מקומיים בבירת סוריה, דמשק, דיווחו כי אחד ההרוגים ,בסוף שבוע שעבר, כתוצאה מההפצצה הישראלית על מפקדה של “משמרות המהפכה האיראנים” בשכונת מז’ה בדמשק, מגיע מהעיירה אל-פואה באזור הכפרי של מחוז אידליב שבצפון סוריה, ועבד  בצמוד לראש אגף המודיעין של כוח קודס האיראני  חאג’ סאדיק אמידזאדה שחוסל אף הוא עם עוזרו באותה תקיפה.

 

באתר האינטרנט הסורי “סאוט אל-אסימה” ( קול הבירה) נכתב, “מוחמד נור אל-חמד, שמוצאו מהעיירה אל-פואה באזור הכפרי של מחוז אידליב, היה אחד מחמשת הסורים שנהרגו לצד הגנרלים האיראנים כאשר מפקדתם בשכונת אלמז’ה, שמוקמה בתוך בית אזרחי,ושנפגעו בתקיפות ישראליות, כיהן כמפקד כוח למבצעים מיוחדים במשמרות המהפכה האיראניים”.

על פי האתר, “אל-חמד” נחשב ל”אחד ממפקדי השטח החשובים ביותר בפוג’ קומנדו “סיידה זינב”, ועבד כמדריך במחנות צבאיים הנמצאים בפיקוח משמרות המהפכה האירניים באזור העיירה סיידא זינב באזור הכפרי של דמשק.”

مرافق حجي صادق.. سوري يقود مجموعة في الحرس الثوري

 

האתר ציין כי הנ”ל “השתתף בראש הכוח עליו  פיקד בלחימה לצד צבא המשטר הסורי בקרבות באזור קלמון ובאזורים הכפריים של דמשק ובתדמור ובאזור המדבר הסורי שבמחוז חומס, בנוסף השתתף  בקרבות בחמא וכפרי אידליב”. (קרדיט: בלדי ניוז)