משמרות המהפכה מתייחסים לחיסול 4 ממפקדיו בסוריה באמצעות מל”ט ישראלי מתאבד

משמרות המהפכה האיראניים הודיעו היום, שבת, כי “חמישה יועצים צבאיים איראנים, בנוסף לחיילים סורים, נהרגו בהפצצה ישראלית על בניין מגורים בשכונת אלמאזה שבבירה הסורית, דמשק”.
תמונה
קרדיט: רשתות חברתיות
משמרות המהפכה קבעו כי “ישראל תקפה שוב את העיר דמשק”, והוסיפה כי “מידע נוסף על התקרית יפורסם במועד מאוחר יותר”.
תמונה
קרדיט לתמונה: סוכנות אלעאלם האיראנית
הטלוויזיה האיראנית הודיעה בתחילה כי היום, שבת, כי התקיפה הישראלית על בניין מגורים בשכונת אלמאזה בבירת סוריה, דמשק, הובילה להרג של 2 “יועצים איראנים בכירים”.
כמו כן דווח בתקשורת האיראנית כי בכיר במודיעין של כוח קודס האיראני וסגנו נהרגו בסוריה בהפצצה הישראלית על שכונת אלמאזה בדמשק.
כתב הרשת הרוסית ספוטניק דיווח מוקדם יותר היום, שבת, כי נשמע פיצוץ ממערב לבירת סוריה, דמשק, והוסיף כי “מידע ראשוני מצביע על תוקפנות ישראלית שתקפה, באמצעות טיל מונחה, בניין מגורים בפאתי הבירה המערביים. ”
ההרוגים בתקיפה:
תמונה
קרדיט: רשתות חברתיות
הכתב ציין כי שריפה פרצה כתוצאה מהפיצוץ שפגע בבניין מגורים בשכונת אלמאזה, אזור של וילות מערביות בפאתי מערב הבירה דמשק, והוסיף כי למקום יצאו צוותי כיבוי והגנה אזרחית שפעלו לכיבוי השריפה והוצאת הגופות מההריסות. 
 “מספר בני אדם נהרגו ואחרים נפצעו כתוצאה מההפצצה הישראלית שכוונה לבניין מגורים באזור מערב אלמאזה בפאתי הבירה דמשק” – הוסיף.
איהסאן עטאיה, חבר הלשכה המדינית של תנועת הג’יהאד האיסלאמי, אישר לספוטניק כי “אין אמת בחדשות על חיסול מזכ”ל תנועת הג’יהאד האיסלאמי, זיאד אל-נחלה, או המנהיג, אכרם אל-עג’ורי, בדמשק”.
מנהל בית החולים אל-מוואסאט, ד”ר עיסאם אלאמין, הסביר ל”ספוטניק” כי יש הרוג אחד ושלושה פצועים, בהם אישה, שהם ככל הנראה ממשפחה אחת מתושבי הבית שהיה יעד להפצצה הישראלית בדמשק.
ביום שני האחרון הודיעו ​​משמרות המהפכה האיראנים כי “הפציץ בטילים בליסטיים מפקדה השייכת למוסד הישראלי באזור כורדיסטן בעיראק, בנוסף לפגיעה בקבוצות טרור”.
בתגובה, זימן משרד החוץ העיראקי את אחרי העניינים האיראנים בבגדד, אבו אל-פאדל עזיזי, ומסר לו מכתב מחאה.
משרד החוץ העיראקי אמר כי “התזכיר הביע את מחאת הרפובליקה של עיראק החריפה והוקעת המתקפה שהתרחשה במספר אזורים בארביל, שהובילה לנפגעים אזרחים וגרמה נזק לרכוש ציבורי ופרטי”, לפי לסוכנות הידיעות העיראקית .
“בגדד הדגישה כי מתקפה זו היא הפרה בוטה של ​​ריבונות הרפובליקה של עיראק, סותרת מאוד את עקרונות השכנות הטובה והחוק הבינלאומי ומאיימת על ביטחון האזור” – הוסיף משרד החוץ העיראקי.