הופצצו מפקדות המיליציה האירנית-"אלחשד אלשעבי" בעירק

עיתונאי ערבי מדווח מפי "מקור אמין" כי בליל שלשום הפציצו בלי טייס בלתי מזוהים את מפקדות המיליציה השיעית עירקית – אלחשד אלשעבי הנאמנה לאירן, ומבצעת את הוראותיה , באזור העיירה –  אלציניה   –  الصينيه ,הנמצאת בקרבת העיר – באיג'י  – بيجي מצפון מערב לבגדד .

מבט במצגת יגלה לכם כי באזור ההפצצה ישנו שדה תעופה. אפשר והאירנים מטיסים למקום ציוד צבאי "מיוחד" שמשך לשם את התוקפים.

מצגת: תקיפת מפקדות אלחשד אלשעבי בעירק

 

מיליציית "אלחשד אלשעבי"  ,שסדר הכוחות שלה מוערך ביותר מ-50 אלף לוחמים ממוצא שיעי שאומנו ומקבלים את משכורותיהם מאירן , נחשבת למיליציית הלוחמים הגדולה ביותר בעירק. עד לאחרונה היא לחמה לצד צבא עירק כמגד דאעש, אך לאחר שכוחות דאעש הובסו בקרבות , היא נשלחה בפקודת אירן לתפוס את קו הגבול בין סוריה ועירק מתוך כוונה לשלוח אותה למשימות סיוע למיליציות האירניות הפועלות בסוריה נגד דאעש והכורדים . לא פעם חצו כוחות אלחשד את הגבול ולחמו על אדמת סוריה.

האירנים הועידו למיליציה הזאת את הבטחת ראש הגשר היבשתי מטהרן לביירות באזורים בין עירק לסוריה באזור מעבר אלקאים.

לאחרונה איים ראש ממשלת ישראל כי צה"ל יפעל נגד מטרות אירניות גם בעירק, מה שהביא למבול איומים מצד מפקדי אלחשד אלשעבי על ישראל כי הם יגיבו חזרה.

לאחרונה אף הניף החיזבאללה את דגלי מילציה זאת מול גבול ישראל במעין סוג של התגרות.

מפקדים במיליציה זאת אף איימו כי הם פרסו מאות ואלפי טילים בדרום לבנון המכוונים לעבר ישראל וכי אם הם יותקפו הם יגיבו במכת נגד.

גם כוחות האוויר של בנות הברית בהובלת ארה"ב ,הפועלים בסוריה ובעירק ,תקפו לאחרונה ,מספר פעמים, מטרות של מיליציית אלחשד אלשעבי כי הם ניסו לחדור לאזורים שארה"ב אסרה זאת עליהם.

מיותר לציין כי המפקד העליון של מיליצייה זאת, כמו גם של כל המיליציות האירניות בסוריה ובעירק הוא לא אחר מאשר מיודענו האלוף קאסם סולימני – מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האירנים.

מקורות במערב יודעים לספר כי אירן מקימה מאחזים צבאיים בעירק ומציידת אותם בטילים בליסטיים ארוכי טווח, שבין יתר מטרתם הוא להרתיע את ישראל מלתקוף מטרות אירניות בסוריה.

כאמור הצהירה ישראל קבל עם ועולם כי היא לא תרשה התבססות צבא אירני, והקמת מערכי טילים , לא בסוריה ולא בעירק וכי היא תפעל להשמדתם על מנת להסיר כל איום מעל ישראל.

Image result for ‫אלחשד אלשעבי‬‎

 

כתיבת תגובה