אתר החדשות “סוריה טי וי”: מסוקים ישראלים הנחיתו כוחות באזור מציאף תוך חיפוי אווירי כבד ולכדו 2 איראנים

מקורות פרטיים חשפו לאתר  “סוריה טי וי” פרטים חדשים ומפתיעים על התקיפה הישראלית על העיר מסיאף, ממערב לעיר חמה, ביום שני האחרון, שכללה הנחתת כוחות מהאוויר, קרבות ירי על הקרקע, הרוגים ושבויים.

 

מקורות פרטיים באזור מסיאף אישרו ל”סוריה טי וי”  כי בתקיפה הישראלית האחרונה לא היו רק תקיפות מהאוויר , אלא במקביל התבצעה הנחתת כוחות קומנדו מהאוויר..

המקורות הסבירו כי מסוקים ישראלים ריחפו בשמי אזור היעד, ולא נחתו על הקרקע, שם בוצעה הנחתת הכוחות באמצעות חבלים, במקביל לכך שהמל”טים הישראלים השמידו את כל מכוניות הצבאיות של המשטר במקום, וניתקו את כל הדרכים המובילות לאתר ההנחתה.

מבצע הנחתת הכוחות הישראלים כלל קרבות עזים שהביאו להרג של שלושה סורים ולפציעתם של אחרים, בהם אזרחים וכי הכוחות הישראלים שהונחתו באתר שהותקף הצליחו ללכוד גם שני איראנים (ולהביאם לתחקור לישראל).

המקורות ציינו כי שירותי הביטחון של המשטר חסמו הגעת צוותי החילוץ לאזור היעד, שכן ההרוגים והפצועים הועברו ליעד לא ידוע, וגורלם טרם נודע, בעוד האזרחים הפצועים הועברו לבית החולים מסיאף. 

על פי המקורות, סביר להניח שהמשטר או המפלגות לפניו הם אלו שהובילו את כל מבצע התקיפה והנחיתה הישראלי, ואישר כי מרכז תקשורת רוסי הותקף ב”הר משהד הגבוה” (הקסיון של מסיאף), וכי בתקיפה נפגע גם מומחה רדאר רוסי שהיה שאותה עת במרכז.

מצלמת צוות רשת “סוריה טי וי”  הצליחה לתעד את ההרס והנזק שנגרמו לאזור היעד, לאחר שהגיע לתחילת הדרך ההררית הפגועה.

5872

בעקבות המתקפה על אתרים במסיאף, הוקמה ועדת חקירה בדרג גבוה, הכוללת מפקדים ממחלקות ההגנה האווירית, הסיור והלוחמה האלקטרונית של המשטר הסורי, כדי להעריך את מהלך המבצע ולחקור את הנסיבות סביבו.

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות