"חיזבאללה כובש אדמות נוצריות בלבנון והופך אותם למשטחי שיגור רקטות"

אתר החדשות הלבנוני LBC ציטט חברת הפרלמנט הלבנוני גאודה איוב (פרופסורית חברה בפקולטה למשפטים ומדעי המדינה באוניברסיטת לבנון, ויו"רית המחלקה למשפט ציבורי  שאמרה כי : " חיזבאללה כובש אדמות נוצריות, משתלט על תחנות חשמל,  נמלי תעופה והופך אותם למשטחי שיגור רקטות , אם לא נוציא את חיזבאללה מהגבול עם ישראל, האזור הזה הולך להפוך לעזה השנייה ."

"לבנון נמצאת היום על סף מלחמה, ולא יודעים לאן היא תיקח אותנו" .

"אנחנו חייבים (ממשלת לבנון) ליישם מייד את החלטת האו"ם 1701. אנחנו מוכרחים לחזור להחלטות האו"ם ולחוקה הלבנונית, ולפרוס את צבא לבנון בגבול. אחרת, לאן אנחנו הולכים,  כל אזור הגבול שלנו ייהרס . נהפוך להיות כמו עזה השנייה האם חיזבאללה יהיה מאושר ואז ייסוג משם ? אז זה כבר יהיה מאוחר מידי . ראינו את חכמתו של חיזבאללה בשנים האחרונות לאן הובילה את המדינה" .

Iran attacks on Israel inflict major damage on regime: Reports - IRNA  English

קרדיט: אירנא

 

" המלחמה הזו של חיזבאללה בתמיכה בעזה מעסיקה את ישראל וכבר נמשכת יותר משישה חודשים. האם מותר לנו לשאול מה התוצאות החיוביות שהשיגו (חיזבאללה ) במלחמה הזו ? יש כ-300 הרוגים [לבנונים] והתקשורת לא מראה את ההיקף ההרס האמיתי בדרום לבנון . יש יותר מ-100,000 עקורים. הכלכלה של תושבי לבנון מעולם לא היתה יותר גרועה . לאן חיזבאללה עוד רוצה להמשיך מכאן ?"

" לאן אנחנו הולכים ? מה השיגה המלחמה הזו ? האם היא עצרה את התוכנית הישראלית להשמיד את עזה ולמגר את חמאס ? לא. האם היא מנעה [מישראל] להיכנס לרפיח ? לא. האם היא מנעה מהם להיכנס ללבנון ? להיפך. זה נתן להם לגיטימציה תחת אמתלה לאומית לתקוף את לבנון כדי להעביר הודעות לאיראן ולשליחותיה על חשבון תושבי לבנון .

אם יש עוד אנשים שמסתמכים על חוכמת חיזבאללה – אני לא יודעת מאיפה המציאו את החכמה הזו , היום אנחנו נמצאים על סף מלחמה ומי יודע מה יהיה סופה . חיזבאללה חיב לעצור ולחשוב על האומה האומללה הזאת בטרם יהיה מאוחר . (מקור: LBC)

Report: Hezbollah Possesses 100,000 Rockets | Farsnews Agency

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב    קרדיט לתמונות: פארס ניוז