א-סיסי השתתף בבדיקת מוכנות למלחמה של דיויזיית השריון 4 בסואץ

א-סיסי השתתף בבדיקת מוכנות למלחמה של דיוויזיית השריון הרביעית בסואץ, הדיוויזיה החזקה ביותר בצבא המצרי

 

רק לפני ימים אחדים איים נשיא מצרים על ישראל כי דחיקת תושבי עזה לעבר שטחה של מצרים בעזה יכול לגרום למלחמה בין 2 המדינות.

 

אבל ישראל המשיכה בהרס שיטתי של מעוזי חמאס-דאעש בעזה מה שהביא את הנשיא המצרי לשלוח רמז מאיים נוסף בכך שהשתתף בביקורות מוכנות למלחמה שנערך בדיוויזיה 4 שריון המצרית הנחשבת ליחידה הצבאית החזקה ביותר בצבא מצרים.

ב-25 באוקטובר 2023, הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי השתתף בבדיקת מוכנות למלחמה של דיוויזיית השריון הרביעית של ארמיית השדה השלישית בסואץ, אירוע היסטורי המשקף את כוחו ונכונותו של הצבא המצרי להגן על הביטחון והיציבות של האומה.

הצעד הזה מגיע בזמן שבו האזור עד להסלמה מדאיגה של מתחים שעלולים להתפוצץ בכל רגע.

דיוויזיה 4 נחשבת לאחת היחידות החשובות ביותר ומשמשת כמובילת המתקפה של הצבא המצרי, והיא נחשבת לטובה והחזקה בצבא מצרים.

יחידה זו נקראת שסתום הבטיחות של ארמיית השדה השלישית, והיא היהלום שבכתר של הצבא המצרי. דיוויזיה זו נוסדה בשנת 1956, והשתתפה במלחמות רבות, כמו 1956, 1967, 1973 והמלחמה לשחרור כווית, והיא עמדה שם בראש הכוחות.

דיוויזיית השריון 4 היא אחת היחידות  החשובות של הצבא המצרי מבחינת חימוש וסד”כ. זוהי אחת מ-7 דיוויזיות צבאיות שבתוך ארמיית 3, המופקדת על שמירה על גבולותיה המזרחיים של מצרים ועל תעלת סואץ, והיא אחת היחידות שחצו את תעלת סואץ לסיני במלחמת אוקטובר.

מפקד ארמיה 3 הצהיר: “אנחנו ברמות הגבוהות ביותר של מוכנות למלחמה”. אנחנו מוכנים להגיע לכל מקום שיקבע לנו כדי לשמור על ביטחון המולדת”.

الفرقة الرابعة المدرعة.. صمام الأمان الذي هزَّ إسرائيل - جريدة المصرية

 

קרדיט: אלחורה   קרדיט לתמונה: דובר צבא מצרים ורשתות חברתיות