מקורות סורים: ישראל תקפה שיירה של חיזבאללה בדרום סוריה

צה"ל הודיע ​​על השמדת שיירת חיזבאללה לבנונית, תוך הפצצה מכוונת על אחד ממחנות המיליציות בדרום סוריה – כך טוען אתר החדשות הסורי נדאא' פוסט.

צה"ל מסר אתמול כי " מאוחר אתמול, יום רביעי, צה"ל השמיד שיירה של חיזבאללה לאחר שהפציץ מחנה בדרום סוריה".

ההצהרה גם אישרה כי ההתקפות של הצבא הישראלי על עמדות חיזבאללה בדרום סוריה נמשכות, והוסיפה: "השמדנו מטרות נוספות", מבלי לספק פרטים נוספים.

מקורות מקומיים אישרו כי נשמעו פיצוצים בנפת קוניטרה, אשר מאוחר יותר התברר כי נגרמו על ידי מל"ט שתקף את מחנה נבא אל- פוואר .

המשטר הסורי לא הגיב על אירוע זה, לא הודיע ​​כי כוחותיו חשופים למתקפה ישראלית חדשה כלשהי, וגם חיזבאללה לא פרסם כל הבהרה, בין אם הכחשה ובין אם אישור.

מאז תחילת מבצע "שיטפון אל-אקצא" שפתח חמאס נגד ישראל ב-7 באוקטובר הקרוב, באזור דרום סוריה היו עדים לעימותים מוגבלים בין חיזבאללה לצבא הישראלי.

במהלך תקופה זו ביצע הצבא הישראלי מספר תקיפות נגד עמדות של כוחות המשטר הסורי וחיזבאללה באזורים שונים במדינה, כשהאחרונה שבהן הייתה בשבת האחרונה כאשר נמל התעופה של חאלב היה יעד למספר הפצצות שהוציאו אותו משירות.

רק יומיים לפני כן, שדות התעופה של דמשק וחאלב היו יעד למספר הפצצות, שהובילו להפסקת השירות.

יצוין כי תנועת חמאס מתחה ביקורת באמצעות חבר הלשכה המדינית מוסא אבו מרזוק, את כישלון "ציר ההתנגדות" לתמוך בה ואת כישלונו להגיב בחריפות לאירועים בעזה.

מל''ט של חיל האוויר הישראלי

קרדיט: נדאא פוסט    קרדיט לתמונה: מל"ט של חיל האוויר הישראלי | צילום: התעשייה האווירית