פרטים נוספים על מטרות התקיפה הישראלית במזרח סוריה לפנות בוקר

אמש תקפו מטוסי קרב ישראלים, ב-4 תקיפות, אתרי מיליציות איראניות באזור אלחמידה – الحميضة ליד אלבוכמאל הסמוכה לגבול סוריה-עיראק, במזרח מחוז דיר א-זור, לפי מה שדיווח כתב של רשת Nahr Media Network.

 

הכתב אמר כי האתרים ששימשו מטרות לתקיפות האוויריות, ליד אל-בוקמאל, במזרח דיר א-זור, הם  מתקן צבאי, כיכר השער באזור אלחמידה והגשר של העיירה אל-הארי (عارضة البوابة العسكرية، ساحة البوابة في منطقة الحميضة وجسر بلدة الهري) מה שהוביל לפציעתן של שתי נשים אזרחיות עקב פגיעת רסיסים, בעוד שאבדות המיליציות האיראניות כתוצאה מההפצצה לא היו ידועות.

יש לציין כי באזור אלהרי ישנו המעבר הצבאי האיראני על גבול סוריה-עיראק דרכו הם מעבירים ציוד צבאי ולוחמים ללא בדיקה.

הוא הוסיף כי אותו כלי טיס תקף, ב-5 יעפי תקיפה, אתרים של מיליציות איראניות בהר המשקיף על שכונת חראבש בעיר דיר א-זור. הם גם תקפו את גדוד המכ”ם של צבא סוריה הממוקם על ההר, ותקפו מחסן נשק של מיליציה איראנית שנמצא בין שכונת חראבש לעיירה אל-ג’פרה במרחב דיר א-זור.

 

כתב “נהר מדיה” ציין כי אמש תקפו כלי טיס ישראליים ממסר קשר , برج إشارة , ליד מחסום של כוחות דיוויזית המשמר הרפובליקני בצומת בית הקברות בעיירה אל-בוליל, במזרח מחוז דיר א-זור, מה שגרם להשמדתו המוחלטת.

ראוי לציין כי המיליציות האיראניות  בעיר אלבוכמאל ובאזוריה הכפריים, מזרחית לדיר א-זור, הכריזו על כוננות עליונה בשורותיהם לאחר התקיפות הישראליות, על רקע הופעת כטב”מ לא מזוהה שטס בשמי האזור. (קרדיט: נהר מדיה)