מחנה אימונים חדש למיליצית הפאטמיון האיראנית, מזרחית לחומס שבסוריה

לאתר החדשות הסורי "זמן אל-וואסל" נודע כי מיליציית פטמיון השיעית-אפגנית, המזוהה עם משמרות המהפכה האיראניים, החלה להקים מחנה אימונים במדבר סוחנה באזור הכפרי המזרחי של מחוז חומס.
מקור צבאי אמר ל"זמן אל-וואסל" כי המיליציה החלה שלשום, יום שישי, להקים את המחנות הגדולים ביותר שלה באזור, בתמיכה ישירה של משמרות המהפכה, מה שמעיד כי המחנה יכלול מפקדות למפקדיה, ובנוסף יוקם באזור חדר מבצעים משותף עם מיליציות איראניות, ויוקצו אזורי מגורים מיוחדים לאנשי המיליציות האיראניות הפועלים בסוריה.
האתר החדש יכלול גם, לפי אותו מקור, מחסן תת-קרקעי סודי לאחסון נשק, תחמושת וציוד צבאי, בנוסף יוקמו עמדות שמירה (מסביב לאתר) ואולם גדול לקורסים ושיעורי דת דוקטרינריים.
הגורם הסביר כי המחנה יהיה אחד מהמחנות הגדולים ביותר של מיליציית "פתימיון" באזור המזרחי של מחוז חומס, בו יתקיימו קורסים אינטלקטואליים, צבאיים ופיזיים לכל חבריו.
הוא הדגיש כי המיליציה מבקשת למשוך את מספר הצעירים הגדול ביותר האפשרי ,מהאזור הכפרי של מחוז חומס, להצטרף אליה ולשכנע אותם ששירות והכשרה יתקיימו באזור ללא צורך לנסוע למחנות אימונים במדבר א-רקה או דיר א-זור שבמזרח המדינה.
המקור דיווח כי המחנה שמוקם יאוייש גם על ידי מפקדי שדה בני לאום אפגני, בנוסף למספר מהנדסים סורים שמשתפים פעולה עם המפקדים באזורי הכפרי המזרחי של מחוז חומס.
קרדיט לתמונה: זמן אלואסל