במתקפה פתאומית ואלימה הותיר דאעש יותר מ-10 הרוגים בשורות צבא סוריה

ארגון הטרור דאעש פתח במתקפה בנפת א-רקה שבצפון מזרח סוריה, הרג 10 אנשי כוחות הצבא הסורי ופצע 6 נוספים, כך לפי מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם.

המצפה הסורי לזכויות אדם דיווח, שלשום, כי הארגון פתח במתקפה "אלימה ופתאומית" על מחסומים וכלי רכב השייכים לכוחות המשטר באזור המזרחי של מחוז א-רקה, וציין כי מספר ההרוגים צפוי לעלות, מכיוון שחלק מהפצועים הם במצב אנוש.

החמושים הציתו כלי רכב צבאיים בטרם נסוגו מאזור התקיפה, לאחר ששלטו במשך שעות באזור היעד.

ראוי לציין כי המשטר הסורי שולט באזורים באזורים המזרחיים והדרומיים של מחוז א-רקה, בעוד הלוחמים הכורדים שולטים על החלק הגדול ביותר של מחוז זה.

דאעש איבד את העיר כחלק מהתבוסות שספגו לאחר שהשתלט על אזורים נרחבים בעיראק ובסוריה ב-2014.

מאז תבוסת הארגון פתחו חבריו בהתקפות מעת לעת נגד כוחות המשטר הסורי בעיר, כשהם מכוונים לכוחותיו, בסיסיו, כלי רכבו ושיירותיו.

 

בתחילת אוגוסט נהרגו 7 בני אדם, רובם אנשי כוחות המשטר, בהתקפה שפתח הארגון על שיירה של מכליות נפט באזור המזרחי של מחוז חמה, המהווה שלוחה של המדבר הסורי העצום.

כמו כן, לוחמים כורדים, בתמיכת כוחות הקואליציה הבינלאומית בראשות ארה"ב, רודפים אחר לוחמי דאעש בכל אזורי מזרח סוריה הנמצאים תחת שליטתם.

דאעש איבד את כל אזורי השליטה בו נהרגו 4 מנהיגי הארגון, שהאחרון שבהם היה אבו אל-חוסיין אל-חוסייני אל-קורשי, שנהרג בעימותים בצפון-מערב סוריה.

קרדיט: אלחורה    קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות