הרמטכ”ל הבריטי: מפרקים משוריינים רוסיים לאיתור נקודות תורפה

בריטניה מפרקת רכבים משוריינים רוסיים שקבלה מצבא אוקראינה לאיתור נקודות תורפה ופיתוח אמצעי נגד 

הרמטכ”ל הבריטי, אדמירל טוני רדאקין, חשף כי כוחות ארצו פירקו משוריינים רוסיים שנתפסו על ידי אוקראינה במהלך המלחמה, על מנת שלונדון תלמד כיצד להגן על עצמה בכל מתקפה עתידית.

טוני רדאקין אמר ביום שני בלילה ל”סקיי ניוז” הבריטי כי המלחמה באוקראינה היא “קריאת השכמה” לכוחותיו, והוא צריך שהם יהיו מהירים יותר וייקחו סיכונים גדולים יותר כשהם מתחמשים.

הוא הכריז, “מלחמת אוקראינה היא קריאת השכמה עבורנו להיות מהירים יותר ברכישת (נשק של אחרים) ונועזים יותר במגוון הנשק שאנו מציעים, במיוחד כאשר אנו נמצאים במרוץ טכנולוגי, ולהיות יותר קרבי בכל הנוגע להגנה על המדינה שלנו ולחיזוק החוסן שלנו”.

כשנשאל האדמירל הבריטי מה למדה ארצו מבדיקת המשוריינים הרוסיים שנתפסו, הוא השיב כי העניין הוא “חשוב, כי אנחנו במועדון של מדינות, אז כשאנחנו משיגים ציוד רוסי או ציוד של מדינות אחרות, שעלולות להוות סכנה לנו בעתיד, אנו חולקים ידע על כך.”

הוא הוסיף כי תהליך לימוד מערכות הנשק הרוסיים מסייע לבריטניה להבין כיצד הן פועלות וכיצד להשתלט על מערכות התקשורת שלהן כך שניתן יהיה להשמידן, כמו כן המידע תורם לבניית כלי רכב משוריינים טובים יותר שיאפשרו לחדור את הגנות האויב.

קרדיט לתוכן ולתמונה: קול לבנון