המיליציות האיראניות הכניסו משגר טילים ונשק לסוריה

מיליציית "משמרות המהפכה" האיראנים ומיליצית "חיזבאללה" הכניסו משגר טילים וארטילריה לנפת דיר א-זור שבמזרח סוריה.

באתר החדשות הסורי – "עין אל-פורת" דיווחו כי המיליציות האיראניות החמירו לאחרונה את אמצעי האבטחה במחסומים שלהן בכניסות לעיירה אל-סיאל –  السيال, מצפון לאל-בוקמאל, באזור הכפרי המזרחי של דיר א-זור.

באתר הוסיפו כי מיליציית "חיזבאללה" הלבנונית החמירה את אמצעי האבטחה במאחז הצבאי המשותף עם המודיעין הצבאי הסורי בכניסה לעיירה סיאל.

הצעדים הנוקשים מגיעים לאחר ש"משמרות המהפכה" האיראנים ומיליצית "חיזבאללה" הלבנונית הביאו משגר טילים וארטילריה לאזור "אתר מארי" – "آثار ماري"  שנמצא בצד המערבי של העיירה סיאל.

מיליציות איראניות הכניסו נשק חדיש לסוריה, לרבות טילים, מל"טים וממערכות נשק מתקדמות, במקביל להמשך התקיפות הישראליות על מטרות ומשלוחי נשק איראניים בסוריה.

אתר "תונדאר" – "توندار" האיראני פרסם, בציוץ בטוויטר, תמונות המציגות מכ"ם ניטור אווירי, בשם "עלות השחר"- "مطلع الفجر", שלדבריו נכנס לסוריה כדי להגן על הכוחות האיראניים הפרוסים בשטח סוריה.

مطلع الفجر (رادار) - ويكيبيديا

קרדיט: ויקיפדיה

 

הסוכנות האיראנית הרשמית, IRNA, הודיעה כי הושג הסכם לפיו טהראן תספק לכוחות המשטר את טילי ההגנה האווירית "חורדד 15", כדי להתמודד עם התקיפות הישראליות.

מהסוכנות האיראנית נמסר כי "התקיפות הרצופות, וכישלון מערכות ההגנה הרוסיות S-300 ו-S-400 המוצבות בסוריה, להתמודד איתן, הובילו לרכישת מערכת ההגנה האווירית האיראנית (חורדד 15).

 منظومة

קרדיט לתמונה: משרד ההגנה האיראני