דיווחים: ישראל תקפה מחסני טילים בליסטיים במזרח סוריה. עדכונים

 

אמצעי תקשורת סורים דיווחו הערב כי כלי טייס לא מזוהים תקפו לפנות ערב בטילים בסיס צבאי השייך למשמרות המהפכה האיראנים ליד עיירת הגבול אלבוכמאל שבמחוז דיר א-זור במזרח  סוריה.

מחסני נשק שהכילו טילים בליסטיים שהושמדו בתקיפה של היום:

 

דיווח ערבי טוען כי 3 משאיות קירור שהיו מוקפות באבטחה כבדה נכנסו ,עם יחד עם 7 משאיות שהיו שייכות למיליציית אלחשד אלשעבי העיראקית הנאמנה לאיראן , לשטח סוריה ופנו לכיוון כביש אל-בוכמאל – דיר א-זור, ואז התלוו אליהם ארבעה כלי רכב צבאיים השייכים למשמרות המהפכה האיראנים, בעוד לוחמים מהמיליציות האיראניות הפועלות באזור התפרסו לאורך הכביש בו נסעו כדי לאבטח את תנועתן.

לקבלת פני השיירה הגיעו  מפקדים איראנים בכירים ומפקדים עיראקים בכירים ממיליציית אלחשד אלשעבי למעבר הגבול באלבוכמאל כדי לאפשר את כניסת השיירה לשטח סוריה ללא עיכובים מחשש לתקיפתה.

וכך נראית המטרה על מפה מורחבת:

*-  מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם מסר הערב, רביעי, כי "פיצוצים נשמעו במדבר אל-בוקמאל באזור הכפרי של דיר עזור, מזרח סוריה, סמוך לגבול עם עיראק, מקורם הוא אזור ה' – בסיס האימאם עלי, שקבוצות איראניות התמקמו שם, במקביל לטיסתו של מזל"ט לא מזוהה מעל המרחב האווירי של האזור, ללא מידע על אבדות בנפש עד כה .

*- מקורות סורים מסרו כי כמה שעות אחרי התקיפה הופיעו שוב כלי טייס לא מזוהים בשמי האזור. ככל הנראה כדי לבחון את תוצאות התקיפה.