איראן- שם חדש מתוייג יחד עם שמה של מאסה אמיני, היהודיה ארמיטה עבאסי

קוראי הערוץ כבר יודעים שגל המחאה הנוכחי באיראן מקיף וכלל את כל האיראנים, מכל המוצאים האתניים, מכל שכבות העם, מכל המגזרים ומכל הדתות.

היום המצטרף שם חדש לרשימת השמות המשמשים את המפגינים נגד המשטר הרצחני של המולות: ארמיתה עבאסי (آرمیتا عباسی = Armita Abbasi), וגם שם זה משמש כאחד התיוגים בו משתמשים ברשתות החברתיות, כחלק מהקריאות לחופש במחאה נגד משטר המולות: #آرمیتا_عباسی (# Armita_Abbasi)

ארמיתה עבאסי הוא שמה של צעירה יהודיה בת עשרים, שכל פשעה היה לצאת מביתה ולהצטרף לאחת מתהלוכת המחאה, ואז הוכתה באלות ע"י בריוני המשטר ונעצרה.
מבית המעצר היא הגיע בית החולים אימאם עלי בעיר כרג' (کرج = Karaj) לאחר שנשקפה סכנה לחייה, ובבדיקה שנעשה בבית החולים נמצא שהיא סובלת מקרעים בנרתיק ובפי הטבעת ומדימום פנימי, לאחר שנאנסה מספר פעמים בזמן מעצרה.

באיראן כמו באיראן, "הוסבר" לרופאים שיכתבו בדוח הרפואי, שהאונס בצע לפני שנעצרה…

הסיפור הזה לא קרה היום, המקרה המזעזע קרה לפני שמונה ימים, רק שלפני ארבעה ימים סוף סוף נודע למשפחתה שביתם אושפזה בבית החולים, אבל באיראן כמו באיראן, עד שהגיעו בני משפחתה לבית החולים, ארמיתה עבאסי נלקחה – נחטפה ממיטתה, ע"י בריוני המשטר, והועברה למקום לא ידוע (השמעה אומרת שהיא נמצאת בכלא כרג’).

אני תקווה שארמיתה תחלים ותחזור לחיק משפחתה, ושהיא לא תצטרף לרשימת הקורבנות שנרצחו ע"י בריוני המשטר, ובאתה נשימה אני מקווה שהמשטר לא ינצל את ההזדמנות שצעירה יהודיה יצאה לקרוא לחופש, על מנת להיפרע מהקהילה היהודית הקטנה שנשארה באיראן.

אל תתנו למשטר להעלים את שמה של ארמיתה עבאסי, היו אתם לקולה של ארמיתה, והזכיר אותה ברשתות, וכשאתם באים לעצרת התמיכה בעם האיראני, קיראו את שמה של ארמיתה עבאסי.

آرمیتا_عباسی - Twitter Search / Twitter

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות