ג'עג'ע: "הבטחת דלק איראני ללבנון היא בדיחה קטנה בעיצומה של טרגדיה"

חסן נסראללה מאשר את המשך ייבוא ​​הדלק האיראני

אתמול בערב, ראשון, אמר מזכ"ל המיליציה של חיזבאללה הלבנונית, במהלך מסיבת עיתונאים, כי "הבנזין הוא מונופול ומוברח מהמדינה".

הוא הוסיף: "הספינה השנייה שלנו תפליג תוך כמה ימים, ברוך השם, וספינות אחרות ילכו בעיקבותן, והנושא אינו ספינה אחת או שתיים, וזו דרך ונמשיך אותה כל עוד יש צורך בדלק בלבנון."

נסראללה המשיך: "נביא כמויות נדרשות  של דלק כדי להקל על החברות ועל התחנות, ואנו רוצים לשבור את השוק השחור ואת המחירים המבטאים תאוות בצע, והמטרה היא לסייע לכל הלבנונים ולא לעזור רק לקבוצה אחת ".

ג'עג'ע תוקף את בשאר אל-אסד ואת איראן

מנגד, סמיר ג'עג'ע, ראש מפלגת הכוחות הלבנוניים, אמר הבוקר, שני, בשורת ציוצים בעמוד הרשמי שלו בפלטפורמת הטוויטר, כי פתרון בעיית הדלק של סוריה יפתור מחצית מהבעיה בלבנון.

הוא הוסיף: "לגבי הספינה המובטחת של מר חסן, זו לא יותר מבדיחה קטנה בעיצומה של הטרגדיה שאנו חיים בה. אם ייבוא ​​דלקים מאיראן אמור לפתור בעיה, איראן הייתה פותרת בעיה של שנים בסוריה לפני כן, כי כולנו יודעים שאיראן מחויבת באופן מלא וחד משמעי להישרדותו של אסד ולגורלו ".

געג'ע המשיך ואמר: "נמל הנפט הסורי -בניאס קיים, ונמלים סורים נוספים קיימים, בנוסף לנמלים האיראניים, ויש בנזין איראני זמין, אז מדוע איראן לא פתרה קודם כל את בעיית בן בריתה ? "

משבר הדלק נמשך בלבנון באופן חסר תקדים, מכיוון שהמדינה הפכה ל-"תורים " ארוכים של מכוניות, על רקע הפסקה כמעט מוחלטת של אספקת סולר ובנזין.

سمير جعجع يرد على مطالب فتح العلاقات والتعامل مع نظام الأسد.. سوريا غير  موجودة