משלחת רוסית אוספת מידע על נזקים שגרמו כוחות הקואליציה במזרח סוריה

משלחת רוסית הגיעה הבוקר, שבת, לעיר אל-בוקמאל, שנמצאת בשליטת המיליציות האיראניות וכוחות המשטר הסורי, מזרחית לדיר א-זור, בחיפוי כוחות ממודיעין חיל האוויר הסורי.
המשלחת לעיר הגיעה לאזור ב -4 ג'יפים וטנדרים היילקס בליווי 10 חיילים ממודיעין חיל האוויר.
המשלחת פנתה אל מטה המודיעין של חיל האוויר, הממוקם על דרך היציאה, והתקבלו שם על ידי בכיר ממחלקת מודיעין חיל האוויר באזור, אלוף משנה אכרם, לפני שיצאה לעבר אזורי הגבול אלסויעיה –  السويعية ואל-הרי, אשר נמצאים בשליטה מלאה של המיליציות האיראניות.
שם קיבלו את פני המשלחת השייח 'אל-חסון, עבדול כארים אל-דנדל, וראשי האזור משייחי' אל-עקידאת ואחרים.

משלחת רוסית

המשלחת ביקשה מהנכבדים המקומיים לאסוף את תושבי האזור באלסויעיה לפני בנין העירייה ובקשה מהנאספים לרשום את שמותיהם ופרטים על בתיהם ורכושם שנפגעו כתוצאה מתקיפות אוויריות שביצעה לאחרונה הקואליציה הבינלאומית על מטה המיליציות האיראניות ימים מספר לפני כן.

כמו כן קיימה המשלחת ראיון עם כל אדם שנפגע, שנמשך כ-15 עד 30 דקות, במהלכן הם מילאו "תיק" הכולל מספר פרטים אודות הנזק שנגרם בעקבות התקיפות והרכוש שנהרס או אבד כתוצאה מכך.
המשלחת סיירה באזור כדי לבדוק את המקום וצילמה כמה מהבניינים ההרוסים, ואז פנתה לעבר האזור הביטחוני של המשטר הסורי, הממוקם בסמוך לאזור המכירה הפומבית של הבקר בעיר אל-בוקמאל, והתקבלה שם על ידי האלוף הית'ם.
ראוי לציין כי המשלחת הרוסית הגיעה מהאזור הביטחוני הרוסי  בעיר אל-מאיידין  ובסיור הנוכחי באזור אלבוכמאל לא נפגשה כלל  עם מפקדיי המיליציות האיראניות באזור  או התקרבה למטה שלהם, כך שהמשלחת נשארה בתוך האזור הביטחוני הסורי עד לגמר משימתה.

وفد روسي يصل البوكمال بذريعة تعويض متضرري الغارات الأمريكية | شبكة آرام  الإعلامية