מי הוא, רזה ספדרי, הבכיר ממשמרות המהפכה האיראנים שחוסל במזרח סוריה?

אתמול בבוקר, יום שישי, אלמונים חיסלו בכיר  איראני בולט משורות משמרות המהפכה האיראנים, במארב על הכביש בין פלמירה לדיר א-זור בבאדיה (המדבר) הסורי.
גורם מיוחד אמר לרשת החדשות הסורית במזרח המדינה –  "עין אל-פרת" כי המפקד האיראני, רזה ספדרי, נהרג במארב שביצעו תוקפים לא ידועים שמעריכים כי הם נמנים על תאי ארגון "דאעש" במדבר פלמירה במזרח סוריה.
ספדרי מילא את תפקיד של יועץ במשמרות המהפכה האיראנים בסוריה, והוא הגיע לדיר א-זור שבשטח סוריה בתחילת השנה הנוכחית 2021 דרך שטח עיראק, ואז החל לנוע בין האזור הכפרי של מחוז דיר א-זור ומחוז א-רקה עד לאזור המזרחי של מחוז חומס , אזורים בהם נפרסו המיליציות האיראניות.
ספדרי הותקף ,בזמן שהיה בדרכו  מפלמירה (תדמור) לאזור הכפרי של מחוז דיר א-זור ,בפיצוץ שנגרם על ידי מטען מטען צד שפגע  במכונית הקיה ספורטאז 'שלו.

לאחר שנרצח על ידי אלמונים במדבר הסורי .. מי זאת רדה ספדרי?

סוכנויות הידיעות האיראניות דיווחו כי היועץ הצבאי, רזה, הגיע מהעיר "מיאנה" בצפון מערב איראן, וכי טקס הקבורה שלו יתקיים היום, שבת, מבלי למסור פרטים על מותו או על האזור בו ארבו לו בתוך סוריה.
ראוי לציין כי ההתנקשות לא נטענה על ידי אף צד עד כה, וייתכן שמיליציית ההגנה הלאומית הסורית היא המבצעת האמתית של הטמנת מטען הצד, למרות האשמת גורמי "דאעש" בפיגוע, מכיוון שמערכת היחסים של המיליציה הביטחונית הסורית עם המיליציות האיראניות מתוחה מאוד, נכון לעכשיו, במיוחד באזור העיר פלמירה.
ביום רביעי שעבר, העיר תדמור הייתה עדה לעימותים בין שתי הצדדים, הסורים והאיראנים , שהביאו למספר הרוגים ופצועים.