אל-אריאני: מומחי צבא איראנים ומהחיזבאללה מנהלים מבצעים מצנעא

המיליציה החות'ית העלתה תמונות של עשרות הרוגים של לוחמיה שנהרגו במהלך ההתקפות האחרונות על נפת מאריב , על גבי כלי רכב צבאיים ושהסתובבה איתם בדרכים.

שר ההסברה התימני, מועמר אל-אריאני, שיתף אתמול בערב, רביעי, בחשבון הטוויטר שלו, בקליפים המציגים עשרות רכבים חות'ים, מעליהם תמונות של הרוגים שנפלו במהלך הקרבות האחרונים.

הרוגים חות'ים:

נפגעי החות'י

השר התימני הדגיש כי נפת מאריב האסטרטגית היא בלתי ניתנת לכיבוש, והחות'ים לא ייכנסו אליה אלא כשבויים, והם רק יחזרו מחזיתותיה בחתיכות.

מומחי חיזבאללה

הוא ציין גם כי חסן ארלו, שגריר איראן אצל החות'ים, ומומחי צבא מטהרן ומהחיזבאללה מנהלים את הקרבות מחדרי המבצעים בבירה החטופה  – צנעא.

בנוסף הוא גילה כי מיליציית החות'ים מאמנת מאות מחבריה ובני שבטים וילדים שגויסו ממחנות הקיץ במטרה לצאת להתקפות התאבדות ולפתוח חזיתות לחימה חדשות במחוז מאריב.

הוא גם הדגיש כי מיליציות אלה הנתמכות ע"י איראן אינן מגלות שום דאגה לאבדות  הכבדות בחיי אדם שהן משלמות בכל הסלמה במאריב, כל עוד הן מסוגלות, על פי אמונתם, לגייס ולהשלים את הסד"כ שלהם בבני שבטים ולגייס ילדים.

הוא קרא לאלה שהולכו שולל על ידי בני השבט לא ליפול קורבן לאשליות שקידמו המיליציות כאילו הם השיגו ניצחונות במאריב.

ראוי לציין שמחוז מאריב היה ,עד לפברואר האחרון,  תחת התקפות של החות'ים, למרות כל הקריאות הבינלאומיות לעצור את ההסלמה הצבאית, מחשש לכמעט מיליון העקורים במחוז.

למרות ההתקפות העזות, המיליציות לא הצליחו עד כה להתקדם רבות, על רקע התנגדות קשה מצד השבטים באזור.