החותים מתימן תקפו שדה תעופה צבאי סעודי ומתקן נפט של ארמקו

דובר הצבא של "אנסאר אללה" (החות'ים), תא"ל יחיא סארי, אמר הבוקר , יום שישי,  כי "חיל האוויר חזר, וכי הוא תקף ,בבסיס חיל האוויר המלך בח'מיס מושיט עם מזל"ט תוקף , אתר צבאי חשוב וכי הפגיעה הייתה מדויקת. "

מוקדם יותר הודיע ​​סארי כי האירגון תקף, באמצעות מזל"ט ,את מתקן "ארמקו" בעיר ג'יזאן (דרום מערב ערב הסעודית), וכן תקף את בסיס חיל האוויר המלך חאלד בשני מזל"טים.

בלילה שבין יום חמישי ליום שישי, הודיעה הטלוויזיה הסעודית כי הקואליציה בראשות ריאד יירטה 3 כטב"מים ממולכדים ששוגרו על ידי החות'ים לעבר אזור הדרום והעיר חמיס מושיט, הכוללת את בסיס האוויר, וכי היא סיכלה את רובם של ההתקפות, מבלי להתייחס לתקיפת מתקן של "ארמקו ".

הקואליציה בראשות סעודיה נכנסה ללחימה בתימן נגד החות'ים בשנת 2015 והחות'ים העצימו את ההתקפות שלהם לתוך שטח סעודיה באמצעות מזל"טים וטילים.

הקואליציה הודיעה לראשונה כי מזל"ט ממולכד שהוזנק על ידי המיליציה החות'ית לעבר אזור דרום ערב הסעודית יורט והושמד, וכעבור דקות, היא הודיעה על יירוט והרס של מטוס שני ששוגר לעבר חמיס מושייט בדרום ערב הסעודית. והדגישה כי ניסיונות המיליציה החות'ית לתקוף אזרחים ומתקנים אזרחיים נהדפו וכלי הטייס התוקפים – הושמדו.

מאוחר יותר, הקואליציה הודיעה כי יירטה והשמידה מזל"ט שלישי ששוגר לעבר ג'יזאן, שבדרום ערב הסעודית.

الحوثيون يقولون إنهم قصفوا قاعدة الملك خالد الجوية في السعودية بطائرات  مسيرة مفخخة و"الإصابة اتسمت بالدقة"والجيش اليمني يعلن مقتل وإصابة 35 عنصرا  من مسلحي الحوثيين بمحافظة تعز - رأي اليوم