סטיב סקאלי, העורך הפוליטי של רשת C-SPAN ומנחה העימות, נכשל בגדול

סטיב סקאלי, העורך הפוליטי של רשת C-SPAN, היה אמור להנחות הלילה את העימות השני בין דונלד טראמפ לבין ג'ו ביידן – שבוטל בסופו של דבר בעקבות הידבקות הנשיא בנגיף הקורונה – אולם הערב הוא הושעה ללא הגבלת זמן אחרי שהודה כי שיקר כאשר טען שחשבון הטוויטר שלו נפרץ.

Connect with C-SPAN | C-SPAN.org

לפני כשבוע, אחרי שהנשיא טראמפ האשים שסקאלי הוא "Never Trumper", הופיע בחשבונו של סאקלי ציוץ שבו נכתב: "@סקראמוצ'י, האם עליי להגיב לטראמפ". הציוץ הופנה לאנתוני סקראמוצ'י, שהיה מנהל התקשורת של הבית הלבן תחת טראמפ במשך 11 יום בלבד והפך למתנגד בולט של הנשיא.

הציוץ עורר סערה בדבר האובייקטיביות של מנחה העימות המיועד, אולם ב-C-SPAN מסרו כי העיתונאי הבכיר הכחיש שהוא העלה את הציוץ וכי לטענתו החשבון נפרץ. בעקבות זאת, הודיעה גם הוועדה המארגנת של העימותים כי הציוץ לא נשלח על ידי סקאלי.

אולם הערב נמסר כי סקאלי הושעה ללא הגבלת זמן אחרי שהוא הודה ששיקר. סקאלי סיפר כי אחרי שראה את הסערה, הוא "טען באופן שקרי שחשבון הטוויטר נפרץ". "היו טעויות שיפוט שאני אחראי עליהן לחלוטין", אמר.

הנשיא טראמפ מיהר לחגוג ולהבהיר כי הוא "הראשון שזיהה". "צדקתי שוב! סטיב סקאלי בדיוק הודה שהוא שיקר לגבי הפריצה לטוויטר שלו", צייץ לפני זמן קצר. "העימות היה מוטה! הוא הושעה מ-C-SPAN ללא הגבלת זמן. קמפיין טראמפ לא זכה ליחס הוגן מ"הוועדה". האם הפגנתי אינסטינקטים טובים כשהייתי הראשון לדעת?".

נמחק חשבון הטוויטר של סטיב סקאלי, מנחה העימות הנשיאותי השני | מוקדם יותר  פרסם ציוץ מעורר מחלוקת - חדשות רוטר

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ, ערוץ מבט עולמי בטלגרם