צבא תימן יסכל כל ניסיון התבססות ישראלית באזור בעזרת האמירויות

הגנרל התימני לעניינים אסטרטגיים עזיז ראשד, מזהיר מפני ההשלכות הקשות בעקבות הנורמליזציה של ישראל עם מדינות  נוספות  באזור לאחר החלטת איחוד האמירויות הערביות ,ובחריין לאחרונה, לקיים קשרים דיפלומטיים עם ישראל.

"מטרתה של ישראל לנרמל את היחסים עם מדינות ערב באה כדיי להפגין נוכחות צבאית באיים התימנים הכבושים, ובמיוחד סוקוטרה,כדיי ליצור טבעת חנק ,בקרה ושליטה על ספינות שעוברות במצר באב אל-מנדב ועל מיצר הורמוז.

כוחות תימן מוכנים לסכל את נוכחותם הצבאית של ישראל באיי תימן,התגובה לא תהייה מוגבלת רק לאזורינו, ההתקפות עשויות להגיע אל האויב גם בתל אביב וגם על בסיסיה הצבאיים במערב הים התיכון.

איחוד האמירויות צריכים לדעת שגם הם נמצאים בטווח הטילים של תימן.

היכולות הצבאיות האסטרטגיות של תימן שינו את המשוואות האזוריות, אני רוצה להדגיש כי כוחות תימן בקרוב עוד יפתיעו את האויב עם כלי נשק מתקדמים וחדשים .

כדאי להם להיזכר בנזקים הצבאיים, הפוליטיים והכלכליים הנרחבים שספגה סעודיה בריאד,עובדה שסעודיה אינה מסוגלת להתמודד ולבלום את התוקפנות שלנו מכיוון שהיא ממשיכה להיות הבובה של ארה"ב.

בקרוב יחשפו פרטים על תקיפת הטילים האחרונה על יעדים אסטרטגיים בבירת סעודיה ,יגיע הזמן המתאים  ורק אז ייחשפו התוצאות.

בשבוע שעבר כוחותינו השתמשו בטיל הבליסטי זולפקאר ובארבעה מל"טים מתקדמים בכדי לפגוע ביעדים אסטרטגים בריאד.

כוחות תימן ימשיכו בתקיפות התגמול שלהם כנגד יעדים רגישים ואסטרטגיים על אדמת סעודיה כל עוד ריאד ובעלי בריתה לא יפסיקו את המערכה הצבאית שלהם ואת המצור על תימן."

הגנרל התימני לעניינים אסטרטגיים עזיז ראשד

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב