מבזקי חדשות ליום 8-3-2020. מתעדכן

*- האיראנים סבורים כי ישראל וארה"ב הם מפיצות עיקריות של וירוס הקורונה בפרט בסין ואיראן.בתוך הכתבה ישנם כמה ראיות לכאורה הקושרות את המעשה לפעולתן של ארה'ב וישראל. לדוגמה : קצין מודיעין בכיר לשעבר של ה- CIA כבר הודה כי :"נגיף הקורונה לא התפרץ באופן טבעי והפך למוטציה, אלא יוצר במעבדה, והופץ על ידיי סוכנים ללוחמה ביולוגית."

מפת התפשטות הקורונה באיראן : 

תמונה

*- משרד הבריאות הסעודי קורא לאנשים מאיטליה, קוריאה, מצרים ולבנון להיכנס לבידוד לתקופה של שבועיים.

*- אמש, בסביבות השעה 2 בלילה, נפרץ חשבון הטוויטר של שר הביטחון, נפתלי בנט, למשך מספר דקות.

התכנים נמחקו באופן מיידי, וכן הוחלפה סיסמת הגישה אל החשבון.

הנושא הועבר לטיפול גורמי הסייבר המוסמכים במערכת הביטחון, אשר החלו בבדיקה מיידית שארכה מספר שעות. הבדיקה הסתיימה כעת ותימשך גם מחר.

*- ראש ממשלת לבנון חסן דיאב אמר כי החוב החיצוני של לבנון מסתכם ב -170% מהתוצר המקומי הגולמי, והמדינה כבר לא מסוגלת לשלם חובות לנושים זרים. "איך נוכל לשלם חוב כאשר לאזרחים שלנו חסרים מוצרים בסיסיים", אמר דיאב.

*- עוד שיירה צבאית טורקית גדולה נכנסת לסוריה עם כלים כבדים. נראה שהם מתכוננים לחידוש הלחימה.

*-למי שחושב שקורונה הוא רק שפעת קצת יותר חמורה באים רופאים סינים ומבהירים : קורונה זה קומבינציה של סארס ואיידס . גם וגם. גם עושה נזקים בלתי הפיכים לריאות גם אם נרפאת מהמחלה .

*- דובר משרד החוץ האיראני, זייעד עבאס מוסאווי- ארה'ב ומשטר הציונים מודעים היטב לכוח ההתנגדות האסלאמית המפוארת בלבנון, שהיא כיום כוח ההרתעה הערבי והאסלאמי הגדול והיעיל ביותר במזרח התיכון נגד התוקפנות וההתרחבות של המשטר הציוני הטרוריסטי.

*- משרד ההגנה הרוסי – קריאותיהם של הלוחמים לדבוק בהפסקת האש הקיימת בשטח אידליב מופרת בגסות ביממה האחרונה, ברור כי רוסיה מתכוונת לתת לטרוריסטים וטורקיה אפשרות נוספת לתקן את המצב ולנצור את נשקם, אולם שיהיה ברור אם ההתקפות יימשכו והצבא הסורי ימשיך להיות מותקף לא נוכל עוד לשבת מהצד
באם טורקיה לא תוכל לרסן את הלוחמים ותומכיה , רוסיה תהיה מוכנה הפעם להשליט סדר ולרסן את כל מי שיפר את ההסכמים, כולל באמצעות תקיפות אוויריות רחבות היקף, כיבוש שטחים חדשים באידליב והפעלת לחץ גדול עוד יותר על אנקרה ".

*- בכנס אייפ"ק בארה"ב שהשתתפו בו 20 אלף איש כולל סגן הנשיא ועוד בכירים התגלו 2 מקרי קורונה.

*-  נשיא צרפת פעם שניה תוך ימים : "לא ניתן לעצור את מגיפת הקורונה".

תמונה

*- באיראן הוכנסו תחת מצור 3 מחוזות עד כה.

*- 30 הרוגים בתאונת דרכים על האוטוסטרדה דמשק – חומס . ככל הנראה ההרוגים הם לוחמים שיעים שהגיעו מעיראק.

*- על פי מעקב אחרי כמה מקורות איראנים עולה תמונה שאיראן סופגת מכה קשה מאוד כתוצאה מווירוס הקורנה שפגע קשה בצוותים רפואיים ובכירי ממשל איראניים ושעורי הדבקה גבוהים מאוד של מעל 30,000 איש.

*- על פי צו של משרד טכנולוגיות המידע והתקשורת של איראן, ספקי אינטרנט קבועים יספקו למשתמשים 100 GB של תנועה חופשית למשך שבועיים. זה נעשה על מנת לעודד את האוכלוסייה להישאר יותר בבית. דרישה זו אינה חלה על אינטרנט נייד.

*- פרטים נוספים על החיסול בסוריה: פרהאד דאביריאן היה מפקד בכוח קודס האירני בדרגת תת אלוף. עד לא מזמן היה האיש אחראי על הכוחות האיראניים בתדמור הנמצאת מזרחית לחומס במרכז סוריה. גורמים בסוריה כבר מצביעים על המוסד הישראלי שהיה מעורב בחיסול וטוענים שבזירת הרצח נמצאו ממצאים התואמים לשיטות העבודה של הארגון. (קרדיט: יוס א.)

*- 5 מקרי הדבקה בסין (מחוז Gansu) שמקורם באיראן, דיווחים כי הסינים יאסרו בקרוב כניסת איראנים.

*- דיווח על קרבות פנימיים בצבא סוריה: חטיבה 25 מוציאה להורג 9 חברים ממליציה סורית לאחר שכבשו אותם בעיר חאן שייחון. דיווח על סכסוך בין קציני היחידות. תת אלוף סוהיל אל-חסן התערב בכדי לעצור את המחלוקת בחאן שיחון.

*- מזכיר המדינה האמריקני: אנו דורשים חזרה לגבולות הסכמי סוצ'י בצפון סוריה והפסקת אש.

וטו צרפתי נגד ההסכם הטורקי-רוסי במועצת הביטחון על מה שכונה בפריז ההסכם המסתורי.

*- גורם איראני יצר קשר עם קצין סורי ואומר לו כי ההסכם הטורקי-רוסי לא יתקבל על ידי איראן.

*- כלי תקשורת איראניים: הושעו כל הטיסות בין #إيران איראן ואירופה.

*- איראן מגרשת את כל המבקרים הזרים הנמצאים כרגע במדינה. מדובר ביותר מ-33 אלף תיירים מעיראק,ככל הנראה תיירות על רקע דתי . ברור לכולם כי כל אלו שיגיעו מאיראן ינשאו עמם את וירוס הקורונה ברמה גדולה של סבירות .

*- רופא איראני :  "הסטטיסטיקה שפרסמה הממשלה אינה קרובה למציאות המצב חמור פי כמה ומספר הנדבקים גבוה בהרבה ממה שמפרסמים ועולים מהדוחות בתקשורת. אם הדברים יתנהלו כך ואם הרפובליקה האסלאמית לא תשתף פעולה עם ארגון הבריאות העולמי, עלינו לצפות לקטסטרופה ואסון גדול מאוד תוך חודש ימים הקרובים, טהראן היא הראשונה להפגע, מאות אלפים יידבקו בנגיף הקורונה. הערכה מדעית זו אינה כוללת אפילו מקומות אחרים כמו קום. אם לא נוכל ליצור מסגרת לשיתוף פעולה עם ארגון הבריאות העולמי, מצבנו יחמיר פי כמה מסין. "

*- מלון בסיון בו הוכנסו חולי קורונה קרס על 70 השוהים בו.

*- מצב התפשטות וירוס הקורונה בעולם:

תמונה

*- חסד של אמת : איש צוות רפואי לוקח חולה מבוגרת לראות את השקיעה , אולי בפעם האחרונה. אין לה הרבה סיכויים לשרוד בגיל ובמצב שלה.

תמונה

 

One thought on “מבזקי חדשות ליום 8-3-2020. מתעדכן

כתיבת תגובה