נאסראללה "מאיר" על אירועים מהעבר ובעיקר "מתפלא" על תבונתו של ברק

נסראללה  מגלה היום בדבריו כמה דברים ברקע אירועים גדולים שארבו בעבר והנוגעים לישראל והחיזבאללה:                           " "לא תארנו שברק ייסוג חד צדדית ללא ערבויות מסוריה או לבנון כל האנליסטים והמומחים באזור לא חשבו שהישראלים ייסוגו אך חמינאי יעץ לנו להתכונן לנסיגה ישראלית חד-צדדית בכל מקרה, כי חמינאי שוחח עם מפקדינו הצבאיים ולאחר מכן אמר לנו שבקרוב נשיג ניצחון ענק, גדול יותר מכפי שמצפים. הוא הביט בי וחייך. הוא אמר לנו שכולנו נראה את הניצחון .
חיזבאללה וסולימאני הסכימו שהמלחמה שלנו עם ישראל תיכנס לשלב חדש. הישראלים כבר לא כבשו את אדמותינו, אלא היו בארץ שהם טענו שהם שלהם. לפיכך, השלב העתידי לא יכול היה להסתמך אך ורק על לוחמת גרילה.
אלוהים העניק לנו שש שנים להתכונן למלחמה (2006) באותה תקופה חיזבאללה לראשונה השיג יכולת רקטית זה לא היה קל – היינו זקוקים למומחים , להכניס את הנשק, לבנות משגרים ולהסתיר אותם היטב הצטיידנו גם , בטילי חוף ים ופיתחנו יכולות של מזל"טים רוב הקרדיט על כך לסולמאני".

Image result for iran hizbullah

נסראללה הוסיף ושואל ריטורית : "רבים שאלו מדוע חיזבאללה הביא מלחמה על לבנון בחטיפת 2 חיילים ישראלים? "
והוא גם עונה בעצמו : "חמינאי אמר כי ארה"ב, וישראל תכננו מלחמה בהפתעה בסוף הקיץ / תחילת הסתיו ולכן כשחטפנו את החיילים הם בלעו את הפיתיון. ההבדל היה שאם הם היו מחליטים לבדם על מועד פתיחת המלחמה בזמנם, זה היה יוצא לדרך על ידי פעולת הפתעה ללא שום פעולה מוקדמת מצידו של החיזבאללה, והיה נגרם נזק משמעותי לחיזבאללה".

Image result for iran hizbullah

קרדיט:  @buterflyefect_

One thought on “נאסראללה "מאיר" על אירועים מהעבר ובעיקר "מתפלא" על תבונתו של ברק

כתיבת תגובה