מבזקי חדשות ליום 9-2-20 . מתעדכן

*- ירי בתוך הנגמ"ש.

קרב יריות בין חיילים אמריקאים לחיילים אפגניים שהיו אתם באותו סיור.דיווחים כי יש הרוגים ב-2 הצדדים .

*- סרטון מדהים : מטוס סילון קטן שהוביל סמים מזהה כי אותר ע"י צבא גואטמלה כשהוא נמצא על מסלול עפר והוא מתחיל בהמראה מהירה כדי לברוח מהמסוק הצבאי הרודף אחריו.

*- איראן מתכוונת מחר לשגר לוויין מבסיס האימאם חומייני . נראה כי האיראנים מבקשים לעשות ניסוי המתאים לטילים הבליסטיים שהיא מפתחת וזה בניגוד להסכמים .

מיקום אתר השיגור :  35°14'13.12"N 53°57'1.86"E .

תמונה

 

תמונה

*- מאות מובילי טנקים נכנסו בימים האחרונים בשיירות מאובטחות מטורקיה לצפון סוריה מובילים טנקים ומשוריינים לרוב .

תמונה

*- מפקד בכיר במיליציית אלחשד אלשעבי העיראקית הנאמנה איראן – עאדל אל-קאראווי – טוען כי כלי טייס אמריקאים מבצעים בימים האחרונים גיחות רבות בקרבת המפקדה שלהם והוא מעריך כי מדבר בהכנה לתקיפה .

תמונה

*- עורכי דין קנדים מתכוננים להגיש תביעה ייצוגית בשם משפחות קורבנות המטוס האוקראיני שהופל ע"י איראן נגד השלטון האיראני בסך של לפחות 1.1 מיליארד דולר .

*- בוריס ג'ונסון הבריטי מינה אישה לשגרירה בארה"ב.

*- משמרות המהפכה האיראנים הודיעו כי יפרסמו בקרוב מידע חדשה על תקיפות הטילים שבצעו על מטרות אמריקאיות בבסיסים עיראקים.

*- מחוז כורדיסטאן בצפון עיראק  קולט מאות פליטים המגיעים מסוריה.

*- המפגינים במרכז בגדד קוראים למנהיג הדתי- מוקצדא סאדר להסיג את אנשיו הפוגעים במפגינים מהרחובות כי הוא לא יצליח לכבות את אש המחאה. איראן עושה מאמצים עליונים לסיים את הפגנות הרחוב בעיראק והיא נתנה הוראה לסאדר לפעול בהתאם .

תמונה

*- ראש הממשלה החדש #MohammadAllawi  של עיראק התחייב לשחרר אנשים שנעצרו בגלל ההפגנות, לפצות את משפחות ההרוגים ולעבוד עם האו"ם #UN  כדי ליישם את דרישות המפגינים.

תמונה

*- טורקיה נתנה ביד המורדים אלפי טילי נ"ט העושים שמות בשריון הסורי ורכבים המשוריינים שלה . רק בתקופה האחרונה הושמדו למעלה מ-50 טנקים סורים .

תמונה

 

 

כתיבת תגובה