מבזקי חדשות ליום 25-9-2019. מתעדכן

*- שלטונות מצרים החלו להלחם נגד גל המחאה הגואה נגד השחיתות של משטר סיסי והפרוייקטים המגלומנים שהוא בונה על חשבון רווחתם של תושבי המדינה , בכך שמאטים את מהירות האינטרנט במדינה ובמיוחד פוגעים בזמני התגובה של הרשתות החברתיות דרכן מתאמים את ההפגנות וגלי המחאה נגד השלטון.

כפי שניתן לראות מהגרף מהירות תגובת הטוויטר נפלה ב-40  אחוז.

תמונה

זמינות ביצוע השיחות בסקייפ שואף ךאפס:

תמונה

*- שר ההגנה המצרי כבר מאיים על המפגינים: נעצור בכל כוחינו מי שירצה לפגוע בבטחון וביציבות של מצרים.

*- ארדואן מתגרה במצרים : אי מתן אפשרות למשפחתו של נשיא מצרים הנבחר – מורסי ומת במהלך משפטו, לקבור את גופתו – פצע פתוח בלבנו!!

*- הנשיא סיסי קורא באו"ם להוציא את סודן מרשימת המדינות התומכות בטרור.

תמונה

*- למרות התקיפות על בסיס חטיבת האימאם עלי ממיליציית אלחשד אלשעבי הנאמנים לאיראן  ליד מעבר הגבול בין עיראק וסוריה, תצלומי אוויר מוכיחים כי נמשכת הבנייה המאסיבית של בסיסים באזור.

תמונה

קרדיט:ISI

*- דיווח:חיזבאללה עיראק הם אלו שעומדים מאחורי מתקפת הרקטות על השגרירות האמריקאית באזור הירוק בבגדד.ההערכה כי איראן הורתה לחיזבאללה עיראק לבצע את הפיגוע הזה.

תמונה

*- צבא ארה"ב ניסה טיל נ"ט מדגם ספייק מתוצרת חברת רפא"ל הישראלית שאפשר לירות אותו ממסוק קרב הנמצא מאחורי מחסה מבלי שיהיה לטייס קשר עין עם המטרה . הטייס רואה את המטרה דרך כטב"מ המרחף מעל. טייסת מסוקי הקרב 113 של חיל האוויר הישראלי כבר עושה שימוש מבצעי בטילים מסוג זה עם מסוקי ההאפאצ'י מדגם – AH-64D שלה.

Photo of tilted horizon showing helicopter flying above barren land with rectangular patches of green grass.

קרדיט:חברת בואינג

*- משאיות עם שלטי ענק המדברים בגנותו של ארדואן הרודן בעת ביקורו באו"ם .

תמונה

*-

 

 

 

כתיבת תגובה