חשיפה:מרכז הרכבה גדול לכטב"מים מתאבדים בידע איראני נמצא בצפון סוריה

מקור סורי חשף לסוכנות הידיעות מעין פרס – #معين_برس כי איראן ממשיכה במדיניותה הטרוריסטית לחזק את המיליציות החות'יות בתימן באספקת נשק חדיש המגיע בעקבות פקודות של מפקדי צבא איראנים הפועלים דרך מרכז מבצעים ששייך למשמרות המהפכה האיראנים והוקם בעיר חאלב בצפון סוריה.

"איראן מנהלת את המיליציה החות'ית בתימן מחפ"ק המבצעים של משמרות המהפכה בחאלב ובכך הפכו החות'ים לזרוע הצבאית של האיראנים באזור, מתחיל בתימן נמשך בסוריה ומסתיים בלבנון", אמר נשיא האסיפה הלאומית הסורית מוחמד ברמו.

בראיון לעיתון הסעודי "עכאז" – “عكاظ” אומר ברמו כי "איראן מייצרת כטב"מים והיא הטילה על החיזבאללה הלבנוני להביאם לחות'ים דרך הים לתימן ובעזרתם פגעו החות'ים במטרות על אדמת סעודיה".

ברמו מגלה עוד כי מרכז ייצור הכטב"מים האיראנים נמצא באחד ממרכזי המחקר המדעיים באזור העיר מציאף בצפון סוריה , מקום הנחשב לגדול ביותר בסוריה לייצור מטוסים בלתי מאויישים בעזרת מומחים איראנים.

אמצעי תקשורת דיווחו כי באזור נמצאים גם מרכזי מחקר המרכיבים טילים בליסטיים בעלי מנגנונים המאפשרים לטיל לפגוע בדיוק במטרה וגם שם נמצאים מומחים איראנים המעבירים את הידע למערך ייצור זה.

בעבר תקפה ישראל מספר פעמים באזור מרכזי מחקר מדעיים :

*- מצגת :ירי לעבר מתקן בטחוני סורי ליד העיר מציאף במחוז חמאת שבצפון המדינה:

ברומו גם הוסיף  כי איראן " ציידה הן את המשטר הסורי והן את החיזבאללה הלבנוני והן את המיליציות החות'יות בתימן בכטב"מים מדגם "אבאביל" שהוא כטב"מ מתאבד הנושא חומרי נפץ וטס במהירות של עד 300 קמ"ש.

 

כתיבת תגובה