מומחה עירקי:הופעתו מחדש של אלבגדדי היא חלק מהאסטרטגיה האמריקאית

עבאס אל-ערדאווי, מומחה ביטחוני עיראקי בכיר, אמר כי הופעתו מחדש של אל-בגדאדי עולה בקנה אחד עם מזימה אמריקנית ליצור חוסר ביטחון בגבולות עיראק ולשמור על כוחותיה במדינה.

בהודעה רלוונטית, אמר אתמול מומחה עיראקי נוסף כי הופעתו מחדש של אל-בגדאדי מול המצלמות לאחר חמש שנים נועדו להצדיק את הפריסה הצבאית של ארה"ב בעיראק.

חמד אל-דולימי אמר לאתר החדשות אל-ערבי אל-ג'דיד בשפה הערבית, כי המפלגות העיראקיות המעדיפות את המשך ההיערכות של ארה"ב בעיראק, עשויות לנצל את המהלך של אל-בגדדי כדי להגביר את האיומים הפוטנציאליים של האיסלאם.

הוא הוסיף כי ארה"ב הייתה הראשונה שניצלה לרעה את הופעתו "הפתאומית"לאחרונה של אל-בגדדי מבחינה פוליטית צינית ובדגש על אזהרותיה האחרונות בדבר הסכנה .

אל-ערבי אל-ג'דיד גם ציטט את הפקידים העיראקים ואמר כי אל-בגדאדי נכנס שוב לעין כאשר כוחות הביטחון העיראקיים פועלים על מנת לטהר את הרי ג'בל חאמרי וכמה אזורים של מדבר אל-ענבר ממיליציות התומכות באל בגדאדי והוסיף כי תאי ה- ISIL היו עד עכשיו בתנאיי תרדמה במדבריות וחלשים ביותר מכל תקופה .

אל-בגדאדי בהודעת וידאו חדשה ששוחררה לאחר חמש שנים איימה לנקום באנשי עיראק והמילציות הנאמנים למשטר העיראקי.

קבוצת הטרור של ארגון ISIL פרסמה הודעת וידיאו של 18 דקות של אבו בכר אל-בגדאדי, בה הוא איים להמשיך בפעילות הטרור שלו.

אבו בכר אל-בגדאדי גם אמר כי יינקום את לוחמי ההרוגים והשבויים שלו, והוסיף כי הארגון ניהל 92 פיגועי טרור בשמונה מדינות כדי לנקום את חבריו שנהרגו בשבי אל-שאם.

הסרטון החדש שפורסם לאחרונה של אבו בכר אלבגדאדי היא קונספירציה בוטה של ארה'ב.

קרדיט:בר מאיר מקבוצת נציב

Image result for ‫דאעש ארה"ב‬‎

 

כתיבת תגובה