מבזקי חדשות ליום 25-4-2019. מתעדכן

*- השליח האמריקני למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט מצייץ בטוויטר:"המלך עבדאללה וירדן הם בעלי ברית חזקים של ארה"ב. השמועות לפיהן חזון השלום שלנו כולל קונפדרציה בין ירדן, ישראל והרשות הפלסטינית, או שהחזון שוקל להפוך את ירדן למולדת עבור הפלסטינים, אינן נכונות. נא לא להפיץ שמועות".

*- גורם בכיר המקורב לג'ארד קושנר, יועצו של טראמפ מסר לפני זמן קצר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו עודכן ברוב פרטי תכנית השלום של טראמפ. הבכיר הוסיף כי נתניהו העניק אישור ראשוני לתכנית השלום המכונה גם "עסקת המאה". הגורם, שסירב להזדהות בשמו, עדכן כי ממשל טראמפ קיבל החלטה לפני הבחירות בישראל לפיה תכנית השלום תבוטל במידה ונתניהו לא היה מצליח להרכיב ממשלה

Image result for ‫השליח האמריקני למזרח התיכון ג

*-דיווח:רוסיה תגרש את מרבית 5,000 העובדים בנמל טרטוס ותמשיך להעסיק רק עד 1,000 עובדים.

*- העכבר מאיים על הפיל.

זריף: אם ארצות הברית רוצה להיכנס למצרי הורמוז עליה לנהל משא ומתן עם משמרות המהפכה.

*-טורקיה : סוכל פיגוע גדול שהיה אמור לצאת לפועל מחר. המשטרה בטורקיה הודיעה כי עצרה פעיל איסלאמי קיצוני. בחקירתו הודה כי עמד להוציא לפועל מחר פיגוע גדול במדינה.

*- מפקד כוחות היבשה של הצבא האיראני, תת-אלוף קיומארס חיידרי, נפגש ביום רביעי (24.04.2019) עם יותר מ -30 נספחים צבאיים. המפגש בין מפקד כוחות היבשה של הצבא האיראני לבין יותר מ -30 נספחים צבאיים התקיים במטה הפיקוד הכללי של כוחות היבשה . (קרדיט:בר מאיר)

More than 30 military attaches meet with Iran Army ground forces cmdr.

*- ב-10 ימים האחרונים ספג צבא סוריה 160 הרוגים .

*-

כתיבת תגובה