שר החוץ האירני:הנשיא טראמפ- האיום הגדול ביותר בעולם כיום!

שר ההגנה האיראני, אמיר חתאמי ,כזכור, מרבה באיומיו על הממשלה בישראל.                                            לפני כחודש שלח מסר ברור ומאיים לראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו:

שר ההגנה האיראני: נגיב בחומרה אם ישראל תפעל נגד מכירות הנפט שלנו

אמיר חתאמי הגיב לדברי נתניהו, שלפיהם איראן מנסה לעקוף את הסנקציות על ידי הברחת נפט בים. "לחיל הים יהיה תפקיד חשוב יותר במאמצים לבלימת פעולות אלו", אמר ראש הממשלה. (בתאריך 13.03.2019)

אמיר חתאמי כעת נמצא ברוסיה ומשתתף בוועידת הביטחון במוסקבה, אמר כי האיום הביטחוני המסוכן ביותר לעולם הוא ההתנהגות המסוכנת של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

בהתייחסו לעיתונאים עם הגעתם למוסקבה ביום שלישי, אמר שר ההגנה האיראני, עמיר חתמי, כי הוא אמור לדרוש בסוגיית בטחון ואינטרס משותף בין שניי המדינות בוועידת מוסקבה השביעית לביטחון בינלאומי (MCIS) שתתקיים ב-23-25 ​​באפריל.

הוסיף ואמר כי הוא גם ינהל שיחות עם פקידים רוסים, כולל עמיתו סרגיי שויגו, על שורה של נושאים ביטחוניים, כולל נושאים דו-צדדיים משותפים ועל ההתפתחויות באזוריים בינלאומיים.

על חשיבות האירוע, אמר חאתמי כי "הכנס מהווה הזדמנות מצוינת לממשלות ולפוליטיקאים של מדינות שונות, לדון בתחום הביטחון והכלכלה, לאור המציאות החדשה.

"החשוב ביותר"החשוב להראות את תופעת "טראומפיזם", שיש לו מאפיינים משותפים עם הנאציזם ", אמר חאתמי, וציין כי נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, עם ההתרכזות העצמית שלו, האכזריות והפרת העקרונות האנושיים והמשפט הבינלאומי, מהווה איומים חמורים על הביטחון העולמי .

קרדיט:בר מאיר מקבוצת נציב

Iranian DM: ‘Trumpism’ world’s biggest security threat

 

כתיבת תגובה