גנרל אמריקאי לשעבר תוקף קשות את הנשיא טראמפ על בורותו בענייני צבא

סטנלי אלן מק'קריסטל הוא גנרל בדימוס בצבא ארצות הברית. מק'קריסטל שימש בין השאר בתפקידים כעוזרו של יושב ראש המטות המשולבים, מפקד הכוחות המיוחדים המשולבים ושימש בתפקידו האחרון כמפקד כוחות ארצות הברית וכוח הסיוע הביטחוני הבינלאומי באפגניסטן. במהלך הקריירה הצבאית שלו זכה מק'קריסטל להצלחות לצד ביקורות.

הנשיא אובמה הדיחו כמו כלב לאחר שהגנרל מתח עליו בקורת קטלנית ,ועשה ממנו צחוק בלי לחשוש, על מדיניותו באפגניסטן . אובמה, הדמוקרט, ומנהיג הפוליטיקלי קורקט ,התרגז, והתנהל כמו בריון חמום מוח במלחמת כנופיות בלב שכונת פשע בברונקס שבניו יורק, ופיטר אותו תוך גרימת נזק עצום למורל הצבא האמריקאי באפגניסטן .                   אבל מה מבין אובמה בצבא ? הוא מבין יותר טוב בחשיש.

אותו גנרל קטל היום גם את הנשיא טראמפ במילים : "טראמפ העניק יתרון משמעותי לטליבן באפגניסטן בעצם הצהרתו על הקטנת הנוכחות הצבאית האמריקאית במדינה. טראמפ הוא לא מוסרי ולעולם לא מדבר אמת. אתה לא יכול להאמין למילה שלו."

"טראמפ נתן לטליבאן מנוף מרכזי במשא ומתן על אפגניסטאן (כלומר, הצהרה על צמצום התנאי), טראמפ הוא לא מוסרי והוא אף פעם לא מדבר אמת, אתה לא יכול להאמין למילותיו".

כמו כן הוסיף : " טראמפ שמעולם לא שרת בצבא מעליב גנרלים בצבא האמריקאי וקורא להם " גנרלים במרכאות " ומתנהג אליהם כמו כלבים".

גנרל מקריסטל,הוא מהגזע של רפול ויאנוש . לא מאלו שכיום במערכת ומסתתרים תחת מסך ה-"פוליטיקלי קורקט" . בשכונה שלנו התנהגות כזאת היא מתכון ברור להשמדה טוטלית . אם לא עכשיו אז בעתיד .

ישראל צריכה לטפח בצה"ל אנשים מהסוג של מק-קריסטל .עתידה תלוי רק באנשים מהסוג הזה ולא בגנרלים מתחסדים ומגלגלי עיניים ו-"מתחשבים בגויים".

כתיבת תגובה