מבזקי חדשות ליום 9-11-2018.מתעדכן

*- צבא בנות הברית הערביות בהובלת סעודיה מרכזים בחודשים האחרונים מאמץ צבאי ניכר לכבוש את נמל חדיידה שבצפון מערב תימן לחופי הים האדום ובכך לסתום את מעבר הנשק שאירן מזרימה למיליציות החותיות המורדות בשלטון המרכזי והלגיטימי של תימן . היו נראה באזור הקרבות טנק טי-34

*- הגנרל חפתר הלובי הנתמך על ידי מצרים במאבק על השלטון בלוב נמצא כרגע ברוסיה כדי לתאם סיוע לכוחותיו על ידי הרוסים ולנסות להשתלט על המדינה מידי מיליציות המורדים לסוגיהם.

*- בריטניה מתכננת להשתמש באחת מצוללות הטייפון שהוצאו מהשרות לפתיחת מוזיאון בתחום הצוללות:

*- פאבים ישנים בדמשק נפתחו מחדש והמבלים מתחילים להגיע .

*- הצבא הסורי טוען כי שחרר את השבויות הדרוזיות שהיו בשבי אנשי דאעש.

*- בטקס צנוע חודשו הטיסות של חברת התעופה הסורית למוסקבה ומשם יהיו טיסות המשך באמצעות איירופלוט. ושוב הרוסים לקחו את הסורים שבויים לאינטרסים הכלכליים שלהם.

*- שוקם קו הרכבת בין דמשק לירדן. כרגע הרכבת תשמש להובלת משאות בלבד.

*- תמונות חללי החיזבאללה בלחימה בסוריה על רקע דיוקנו של נאסראללה. מישהו הטריח עצמו וספר מכמה תמונות חללים מורכבת התמונה והגיע למסקנה: 1225 . הרי שמספר ההרוגים המינימלי של החיזבאללה בקרבות בסוריה הינו לכל הפחות 1225 הרוגים.

*- בשנת 2017 הועבר האלוף מופק אסעד מצבא סוריה למחוז דיר א-זור כדי לשמש ראש אגף המודיעין הצבאי המקומי שם המשיך במעשי השחיתות שלו וניצל את המצור שהוטל אז על ידי דאעש לעשיית רווחים אישיים.גם בימים אלו לאחר ששירת סיוע הומניטרי של האו"ם הגיעה לאזור הוא איפשר לחלק חצי מהמשלוח לתושבים ואילו את החצי השני הוא הלאים ואנשיו מכרו את המוצרים בשוק הפרטי למטרות רווח אישי.

*- המשטרה האיטלקית עצרה אניית משא אירנית וחשפו במטענה משלוח של 270 ק"ג הרואין.זאת הכמות הגדולה ביותר שמשטרת איטליה תופסת מזה 20 שנה. עכשיו נשאר לתהות מי נתן למשטרה האיטלקית את הטיפ על המצאות הרואין על אנייה אירנית ?

*- ארה"ב נתנה אולטימטום לעירק למצוא מקורות אנרגיה חליפיים לנפט האירני.

*-

 

כתיבת תגובה