דיווחים: ישראל התמקדה בתקיפות אתמול בהשמדה מרבית של פרוייקט הטילים המדוייקים של איראן בצפון סוריה

אמש בסביבות השעה 23:20 תקפו מטוסי חיל האוויר הישראלי, שטסו מעל הים מול חופי לבנון , מטרות רבות בשטח סוריה – כך מסרה סוכנות הידיעות הסורית הרשמית – סאנ”א.

 

היום נודע כי מניין ההרוגים של כוחות המשטר הסורי והמיליציות האיראניות עלה ל-60 הרוגים ופצועים, כתוצאה מתקיפות אוויריות שביצעו מטוסי קרב ישראליים על אתרים המשמשים לייצור ואחסון נשק באזור מישור אל-ע’אב שבאזור הכפרי הצפון-מערבי של נפת חמה.

מקורות מקומיים מסרו כי 15 מאנשי המיליציה האיראנית וכוחות המשטר נהרגו, בנוסף לפציעתם של יותר מ-45 אחרים, כולל קצינים, כתוצאה מתקיפות אוויריות של מטוסי קרב ישראליים שתקפו את מרכז המחקר המבצעי בכפר של אלזאוויה, המזוהה עם העיר מסיאף, באזור מישור אל-ע’אב בצפון-מערב מחוז חמה.

המקורות אישרו כי חיל האוויר הישראלי המשיך להפציץ את עמדות כוחות המשטר הסורי והמיליציות הנתמכות על ידי איראן באזור מסיאף וסביבתו במשך יותר מ-5 שעות באמצעות מטוסי קרב, מה שמצביע על כך שמספר הפשיטות עלה על 15 תקיפות אוויריות ( כפי שנטען באמצעי התקשורת הסורים), כאשר רוב התקיפות התמקדו במרכז המחקר המדעי ובכביש מסיאף – ואדי אל-עיון, במערב מחוז חמה.

ביום ראשון בלילה ניסו מערכות ההגנה האווירית של כוחות המשטר הסורי ליירט את הטילים הישראלים, והתוצאה היתה שטיל נפל בפרבר אל-מג’ד בתוך העיר טרטוס, וכתוצאה מכך נגרם הרס ופגיעה ברכוש אזרחי ללא נפגעים אנושיים כלשהם.

קרדיט: בלדי ניוז     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות