NEWSWEEK: תקרית בין אניית מלחמה אמריקאית לספינות סיניות ורוסיות צונזר ע”י ארה”ב

ה – NEWSWEEK מדווח על אירוע תמוה שצונזר ע”י צבא ארה”ב, לפיו ספינת מלחמה אמריקאית “נתקלה” בספינות מלחמה רוסיות וסיניות בקרבת האי גואם הוא המרכז הצבאי האמריקאי במערב האוקיינוס ​​השקט אך, ההתייחסות לכך הוסרה מהרשת מאוחר יותר.

המשחתת USS Rafael Peralta במשקל 9,700 טון הגיעה לבסיס האם שלה ביפן יום קודם לכן. מיקום המשחתת סיפק מידע לגבי טווח התמרונים הימיים המשותפים של סין ורוסיה, שספינותיהן הפליגו יחד יותר מ-4,800 מיילים ימיים.

Amazon.com: Stay Frosty Enterprises USS Rafael Peralta DDG-115 US Navy  Arleigh Burke Destroyer 18" x 24" Military Poster: Posters & Prints

 

בעמוד הפייסבוק הרשמי של ספינת המלחמה נכתב כי היא ניהלה תרגיל ניווט בים סין הדרומי, קיימה תרגילים משותפים עם בעלת הברית יפן, והגנה על גואם במהלך נגד היערכות סינית ורוסית באזור.

לא סין ולא רוסיה הזכירו מיקום כלשהו ליד האי גואם, שהיא הנקודה והטריטוריה המערבית ביותר של ארה”ב ובה נמצאים שלושה בסיסים צבאיים מרכזיים המשמשים את חיל האוויר, הצי וחיל הנחתים של ארה”ב.

זו לא הייתה הפעם הראשונה, שצבא ארה”ב נתקל בכוחות סיניים ורוסים בסמוך לשטח ארה”ב. בחודש שעבר החונטה הסובייטית והדיקטטורה הצהובה שלחו 4 מפציצים לבדוק את נושא ההגנה האווירית של אלסקה בטווח של 200 מייל מהחוף האמריקני .

תורגם ע”י ערוץ הטלגרם המשקיע ששוקע    קרדיט לתמונות: צי ארה”ב