המסר השיעי: “נאסראללה! שלא תגיד אחר כך לו ידעתי! אל תביא חורבן גמור על לבנון”

‏איש דת, שייח לבנוני שיעי ,המתגורר כיום במפרץ, מוחמד עלי אל-חוסייני,כתב בעיתון הסעודי ע’וכאז מכתב למנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה , תחת הכותרת : “נסראללה עלייך לדעת  כדי שלא תגיד מאוחר יותר כפי שטענת לאחר המלחמה ב 2006 ” לו הייתי יודע…”.

להלן המכתב :

” מזה עשרה חודשים כפרים בדרום לבנון חשופים להרס יום יומי, אנשים נהרגים , יבולים נשרפים ואנשים נעקרים מביתם. הפקרת אותם לגורלם המר ללא שום עתיד ברור או תועלת עבור לבנון או אזרחיה .

אם תשאל את כל הלבנונים הם יגידו לך פה אחד עצור מיד את המלחמה .  אנחנו לא רוצים מלחמה שאין לנו עניין בה ואין לנו בה אינטרס או תועלת . 

סייד נסראללה, אם לא הבנת או לא ידעת ,אז כדאי שתדע, ישראל לאחר השבעה באוקטובר היא אינה אותה הישראל שלפני השבעה באוקטובר וכוחה עולה  בהרבה על לבנון. אני נשבע לך בכנות, המלחמה קרובה מאוד יותר מאשר אתה חושב.

 

 רק אתה היחיד שיכול לעצור אותה ולהציל את המדינה שלנו מההרס ואת האזרחים מחורבן שאין לתאר מה יישאר מימנה לאחריה,  באמצעות קבלת החלטה היסטורית , עצור את הפעולות הצבאיות של כל כוחות ההתנגדות באופן מידי.

עליך להכריז על כך באופן גלוי ולתת לצבא לבנון לקבל עליו את האחריות המלאה על הגבול. אם לא תעשה זאת , דע לך כי אתה תישא באחריות המלאה לכל מה שהצבא הישראלי יעשה בלבנון ותהיה אחראי על חורבן לבנון ועל כל הדם שיישפך.

ההיגיון וחוקי האסלאם מחייבים אותנו ואותך לא להשליך את עצמנו לאבדון והאחריות הדתית שלך גדולה מאוד ,  לא רק לחשוב על עצמך שגורלך  יאבד, אלא חשוב כיצד עליך לא להשליך לאבדון עם שלם ומדינה שלמה. זאת עצתי הכנה  אליך “

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב    קרדיט לתמונות: ערוץ היוצרים Ai