חברות ביטחוניות בריטיות מוכרות נשק לישראל דרך חברות בת זרות

לפי מידע  שהגיע לידי  האתר “פוליטיקלי קיז”  , Amolas Security, חברה שבסיסה בדובאי, משתמשת בשירותיה של חברה אמריקאית מאוהיו ,שכמעט לא מוכרת ,  Mintofite, כדי לסייע לה למכור ציוד הגנה בליסטי לצבאות אוקראינה וישראל.

“תחת ניהולו של המנכ”ל ברנדי פוסטר, חברת הסטארט-אפ Mintofight מאוהיו ממשיכה לעשות לובי עבור החברה הבריטית Amolas Security  מול הרשויות הפדרליות בארה”ב כמו גם מול ממשלות אוקראינה וישראל.

על פי דוח” על פעילותה שהוגש על פי תנאי חוק רישום הסוכנים הזרים האמריקאי (FARA) ב-30 באפריל, Mintofight, שתקבל עמלה מאמולס עבור כל יחידה שנמכרה, לחצה על טייסת התובלה 633, המטפלת בשירות ובבנייה , וחוזים נחתמו בבסיס חיל האוויר לאנגלי-יוסטיס בווירג’יניה, ובמפקדת מערכות האספקה ​​הימית, המארגנת אספקה ​​לצי האמריקני.

Mintofight גם ארגנה מספר פגישות עם מייק טרנר, יו”ר ועדת המודיעין הרפובליקנית של בית הנבחרים, וסנאטור מאוהיו הדמוקרטי שרוד בראון, שניהם תומכים נלהבים של סיוע ארה”ב לאוקראינה, ולחץ על החברות האמריקאיות שמספקות שירותי ביטחון במטרה למצוא שותפים עסקיים עבור החברה האנגלית. 

 

רקע אמירתי-סעודי-בריטי

Amolas Security מנוהלת מדובאי על ידי קצין הצבא הבריטי לשעבר, ג’יימס לנגפורד, ונשיא החברה הוא הגנרל הבריטי בדימוס ג’ון הולמס, קצין לשעבר בחיל האותות המלכותי, העובד כיועץ בחברה והיה מנהל לשעבר של חברת הייעוץ הביטחוני והחלל הבריטית-אמיראטית Unknown, שבסיסה באבו דאבי.

Amolas Security שותפה לקבוצת הבנייה Red Sea International, חלק מהאימפריה העסקית רחבת ההיקף של קבוצת אל-דבאח הסעודית, שבסיסה בג’דה.

Future Soldier unveils radical transformation for the British Army | The  British Army

קרדיט לתמונות: הצבא הבריטי