החלטת בית הדין הפלילי בהאג – הדבר הכי טוב שקרה לישראל מאז 1967!!! דעה

אני כבר הרבה זמן ממתין להחלטת בית הדין הפלילי המגוחך הזה בהאג.

זאת הדעה שלי – זה הדבר הכי טוב, שקרה למדינת ישראל מאז 1967!!!. הכיצד אתם שואלים? – אז ככה, משנת 1948 מלחמת השחרור ועד 1967 ישראל חוותה את ההשגים הצבאיים הגדולים ביותר שלה וכמעט ללא שום סיוע אמריקאי (ארחיב על זה בעתיד).

איך זה קרה? – חלק גדול מההנהגה והקצונה הצבאית היו “בוגרי” רדיפות אנטישמיות במזרח ומערב אירופה, חלק נוסף היו “בוגרי” מלחמת העולם השנייה כלומר פליטי שואה” – האנשים האלה לא רצו לחזור או רצו שום קשר עם המולדת הישנה שלהם. הם חיו כאן וחו”ל לא עניין אותם. הם לא דפקו חשבון לשונאי ישראל, כי לא היה להם לאיפה לחזור!!. הם נלחמו בעוז ובגבורה כי המקום שאליו הם היו נשלחים זה לים!

 

אז מה קרה עם השנים? הגיע הדור, שלא הכיר את השואה והאנטישמיות ברחוב האירופי אלה רק בסיפורים בבית – דור “המנהיגים” החל להנות מהחיים הטובים של לטייל לחו”ל כל שנה, ללמוד בחו”ל לעבוד בחו”ל (וזה בסדר גמור) אבל עם השנים של אינטראקציה עם אומות העולם פתאום אותם קצינים ומנהיגים החלו לחשוש, כי הם שמו לב, שקבוצות אנטישמיות בעולם בכסות של “לוחמי צדק וחופש” מתחזקים משנה לשנה ויכולים לאיים על חופש התנועה שלהם. מה, הם לא יטוסו לסקי באלפים? לא יזרקו לחופש על אי יווני? לא יטוסו לסוף שבוע בלונדון לקניות? וכאן נכנסה “הקונספציה”, שתפסה מראשי ההנהגה ועד אחרון הגנרלים – בואו ניישר קו עם הזרמים האנטישמים ואולי זה יעבור בשקט.

עשרות שנים, אני מאמין מאז, שאהוד (שברח מלבנון) החליט את ההחלטה האומללה ההיא ולאחריו היה שרון עם עזה כל “הקונספציה” הלכה לכיוון הזה – הפחד מהסגרה לבית הדין הבינלאומי. חוסר הפעילות שלהם גרמה לכל האסונות שאנו חווים היום.

אז עכשיו – במידה וארה”ב לא תטיל ווטו במועצת הביטחון זה יהיה הדבר הטוב ביותר לישראל – סוף סוף המנהיגים שלנו והצבא שלנו, שיהיו משוחררים מהפחד הזה יפעלו לחסל את האויבים שלנו. תישארו בארץ, יש אחלה סקי בחרמון, חופי ים מדהימים, מדבר רחב ותשאירו מורשת של ניצחון לבאים אחריכם.

העיקר אל תפחדו – עכשיו לפעול!!.

US lawmakers slam ICC prosecutor’s Israel arrest warrant requests

קרדיט: ערוץ הטלגרם המשקיע ששוקע    קרדיט לתמונות: אלגזירה ו- ICC