חיסול שני של בכיר בחיזבאללה ליד הגבול הסורי בתוך 24 שעות

מקורות בתקשורת הלבנונית דיווחו כי בתקיפה אווירית ישראלית שניה ביממה האחרונה נפגעה מכונית שהובילה שני אנשים באזור הכפרי של דמשק, סמוך למחסום של צבא סוריה בגבול לבנון, וציינו כי במכונית נסע מפקד בכיר בחיזבאללה הלבנוני יחד עם אדם שהתלווה אליו.

מקורות דיווחו כי הפגיעה הישראלית במכונית התרחשה בסמוך למחסום של דיוויזיה 4 הסורית בסמוך לגבול לבנון. זהות נוסעי המכונית עדיין אינה ברורה.

ראוי לציין כי תנועת חמאס בלבנון הודיעה אתמול, יום שישי, על הריגתו של אחד מראשיה בתקיפה ישראלית על מכוניתו במחסום מסנע שבבקעה, סמוך לגבול לבנון-סוריה.

חיזבאללה מצדו הודיע ​​היום כי בשעה 09:45 הוא ירה לעבר התקהלות של חיילים ישראלים בסביבת מחנה בירנית בטילי נ”ט, ופגע בהם ישירות.

אתמול, יום שישי, הודיע ​​חיזבאללה כי ביצע 13 תקיפות אוויריות ויבשתיות, על עמדות ישראליות בגבול. הוא הודיע ​​גם על הריגת אחד ממפקדי השדה שלו בתקיפה ישראלית לעבר העיירה נג’ריה ,באזור צידון, שבדרום לבנון.

מנגד, שר הביטחון הישראלי יואב גלנט אמר לחיילים המוצבים בגבול עם לבנון כי “המבצע הצבאי נגד חיזבאללה הוא רק עניין של זמן”. “אני מודע להיקף הנזק לצפון ישראל, אבל אני גם מבין שהנזקים והאבדות של הצד השני הם בסדר גודל אחר”, הוסיף גלנט במהלך ביקור בפיקוד הצפון ביום שישי.

בחיזבאללה חושדים כי אנשי דיוויזיה 4 הסורית, המקיימים בכל האזור מחסומים שנועדו לגבות דמי מעבר ממכוניות נושאות סחורות, מסייעים לישראל במידע כל פעם שבכיר בחיזבאללה עובר באזור מה שמאפשר לישראל לחסל בהצלחה בכירים בארגון.

קרדיט: מדיה מוניטור     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות