המשטר הסורי “מלבין” מספר מהרוגיו, כולל תא”ל, מבלי לפרט את הנסיבות המדוייקות

באתרי החדשות הנאמנים למשטר אסד ספדו לתת אלוף משורות דיוויזית משמר הרפובליקה, יוסף איברהים עפיף, מבלי להזכיר את נסיבות מותו, בתקופה שבה נהרגו מספר חיילים וקצינים של מיליציית אסד באזורים שונים.

מקורות המקורבים למשטר אסד אמרו כי סמל טהרן זינב, נהרג ב”תאונת דרכים” , והשביח חוסיין חג’אזי, מפקד מיליציה לשעבר באזור חומס, מת גם הוא בגיל 51. לאחר שסבל מאוטם שריר הלב.

נאמני המשטר התאבלו על ר’אדיר עלי פרג’, שהגיע מהכפר אלבורג’ אלמכסור באזור הכפרי של העיר טלקלח באזור הכפרי המערבי של חומס, ואמרו כי הוא נהרג באזור הכפרי אידליב בצפון מערב סוריה, בעוד מקורות דיווחו כי השביח, מוחמד זוגאיבי, נפצע ממכת חשמל.

בינתיים, החייל, ת’אר סעיד היידר, וכאמל עלי תופאחה, אביו של ההרוג בשורות צבא סוריה, עלי טפחה, נהרג בדרום סוריה, שרת בענף המודיעין הצבאי ושנים נפצעו כאר מכוניתם המשוריינת נפגעה ממטען חבלה שהונח על הכביש המקשר בין העיירות סחם אל-ג’ולאן ואל-שג’ארה, ממערב לדרעא.

כמו כן נהרגו 3 קצינים בדרגת “סגן כבוד”: עלא אל-עלי מנפת חמה, בשאר חסן מנפת טרטוס ואיימן אל-בטוני מנפת דמשק, כתוצאה מעלית מכונית הסיור שלהם על מטען צד בכביש בין העיר אל-חארה לעיירה זמרין, צפונית לדרעא.

הקצין אחמד שקרה מהעיירה ג’יסרין באזור הכפרי של דמשק ומקבילו חסן אל-חסן מהעיירה מרג’ אל-סולטן באזור הכפרי של דמשק נהרגו כתוצאה מהפצצה ישראלית שפגעה באתר של צבא סוריה והמיליציות איראניות.

קרדיט: בלדי ניוז   קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות