מינויים חדשים במודיעין חיל האוויר ובצבא סוריה

ביום חמישי ה-9 במאי, חשפו מקורות המקורבים למשטר אסד כי בוצעו שינויים בראש ענף המודיעין של חיל האוויר בעיר חומס וכן בחמה, שם מונה תת-אלוף רדואן סאקר לראש אגף המודיעין של חיל האוויר- סניף חומס, ומקבילו, דוראיד אל-עוואד, מונה למפקד סניף חמת במרכז סוריה.

השינויים עשויים לכלול את כל הסניפים והמחלקות של מודיעין חיל האוויר באזורים שבשליטת המשטר, וברשתות החברתיות הופצו הודעות ברכה על מה שהם תיארו כ”אמון ההנהגה” בתא”ל רדואן סאקר, שמוצאו מהעיירה בית ישות באזור הכפרי לטקיה, שמונה לראש ענף המודיעין של חיל האוויר בעיר חומס.

גורם התקשורת של משטר אסד בנפת אל-חסכה, פאדל אל-חמד, חשף היום, חמישי, את מינויו של תת-אלוף פואד סולימאן לראש מחלקת המודיעין של חיל האוויר בקמישלי.

באפריל האחרון החליט נשיא סוריה בשאר אל-אסד, בתפקידו כ”מפקד הצבא והכוחות המזוינים”, למנות את האלוף מוחמד סלמאן ספטלי למפקד דיוויזיה 30 וראש אגף ועדת הביטחון בנפת חלב.

במארס בוצעו כ-20 מינויים לתפקידי פיקוד בגייסות ובדיוויזיות, ולתפקיד ראש אגף המבצעים מונה האלוף מונד’ר איברהים  והאלוף מוחמד אלמחמוד מונה לתפקיד מפקד גיס 2. (اللواء منذر ابراهيم بمنصب رئيس هيئة العمليات واللواء محمد المحمد بمنصب قائد الفيلق الثاني)

קרדיט: בלדי ניוז    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות