כולם מדווחים על מו”מ עם חמאס

כמות הידיעות שפורסמו בכלי התקשורת בישראל ובמדינות השכונה, עם “מידע” על עסקה מתגבשת עם חמאס, רק הולכת וגודלת, בהן ידיעות שצוטטו “בכיר ישראלי” או “גורם ביטחוני” וכמובן גם ידיעות שצוטטו “גורמי חמאס”.

אנו רואים עוד ועוד ידיעות מכלי תעמולה של חמאס כמו אל-ג’זירה המפרסם ידיעות מפי חמאס, שבינתיים מכינים לעצמם אליבי מתוקשר לכך שהאשמה לסירובם להסכים לעסקה, הוא בכלל אשמת ממשלת ישראל והעומד בראשה, ואת המסר הזה שהועבר באל-ג’זירה, מצוטטים ומהדהדים גם כלי תקשורת אחרים.

אנו רואים עוד כלי תקשורת המתנהלים כמו כלי תעמולה, המשרתים אג’נדה מכל הסוגים והמינים, בין אם זה עיתון ‘הארץ’, או עיתונים וכלי תקשורת אחרים בישראל, וכך גם בעיתונות המצרית, העיתונות הלבנונית (תקשורת מזוהה עם חיזבאללה או המתנגדת לארגון הטרור השיעי) והעיתונות הסעודית, וכמובן העיתונות האיראנית המשרתת את תעמולת המשטר.

 

גם בשאר מדינות השכונה ובכלי התקשורת האירופים והאמריקאים מפרסמים דיווחים על עסקה עם חמאס, וגם אלה משרתים את האג’נדה “הנכונה” שמתאימה לגורם לו הם נותנים במה.

היות וכולם “מוכרים” לנו סיפור שמוצג לשירות האג’נדה “הנכונה”, תוכלו לראות דיווחים מנוגדים הסותרים את מה שפורסם אצל בעל אג’נדה “נכונה” אחרת.

מה שמאפיין את רוב הדיווחים, הוא שרובם המכריע לא מתבסס על מידע אמין ועדכני מפי גורמים המעורבים במשה ומתן מול ארגון הטרור הרצחני של האחים המוסלמים, שדורש את מה שאף ממשלה ולא משנה באיזו מדינה תוכל להסכים להן, אלא על “הדלפות” או דברי גורמים “בכירים” וכמובן “מקורבים” לישראל, חמאס או המדינות המתווכות.
אזכיר לכם שרבים מהדיווחים משרתים את העומדים מאחוריהם לטובת העברת המסרים “הנכונים” במסגרת תהליכי עיצוב התודעה – הנדסת תודעה, שהיא חלק מהמערכה המתמשכת במלחמת התודעה המתנהלת זה עשורים נגד מדינת ישראל.

How do you know what Israel-Hamas footage you can trust? | ITV News

 

עיצוב תודעה “לכיוון הנכון” הוא כלי חשוב וחיוני בעיצוב השיח הציבורי בישראל ובמדינות העולם “הנאור”, ועיצוב השיח הציבורי מוביל (כשמובילי עיצוב התודעה צריכים) ליצירת לחץ ציבורי על נבחרי הציבור, לטובת שינוי המדיניות שתוביל לשינוי המבוקש במציאות.

לי אין אפשרות להביא לכם “דיווחים” מפי “מקורות בכירים” ואני לא עוסק בנבואה, וכל שאני יכול לעשות זה לנסות לראות את התמונה הגדולה שכל אותם דיווחים שונים ומשונים ממסכים במסכי עשן של “האג’נדה הנכונה”, ולהבנתי הדלה, לבכירי חמאס אין אינטרס בעסקה בה ישוחררו כל החטופים, שהרי אז יאבדו את קלף המיקוח היחיד הנמצא בידיהם, ואת מנוף הלחץ היחיד על ישראל.

 

לכן חמאס ושאר ארגוני המחבלים הפלסטינים ימשיכו למשוך זמן, לפרסם סרטוני חטופים שמקריאים בקולם את מסרי חמאס, שנועדו במסגרת מאבק התודעה והלוחמה הפסיכולוגית המופעלת עלינו, לדרבן את ציבור הישראלי להפעיל לחץ על ממשלת ישראל להיכנע לדרישות חמאס, ולהפעיל את האידיוטים השימושיים בעולם “הנאור” ללחוץ על ממשלותיהם שילחצו על ישראל לעצור את הלחימה ושלא להיכנס לרפיח.

אפשר להניח שנמשיך לראות את ארגוני הטרור בעזה משגרים רקטות ופצמ”רים כל עוד הם יכולים, ונראה גם את ארגוני המחבלים בלבנון, בעיראק ובתימן, ממשיכים לשגר לעבר ישראל כטב”מים וטילים, שהרי לא הם ולא המשטר האיראני שממן ומחמש את כל אותם ארגוני טרור, באמת משלמים מחיר עת תקיפת ישראל.

Hamas Not Expecting Positive Outcome of Negotiations With Israel, Source Says - 05.03.2024, Sputnik Africa

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   קרדיט לתמונות: ספוטניק ורשתות חברתיות