מיליצייה עיראקית: הפסקת הפעולות שלנו נגד ארה"ב היא השקט שלפני הסערה

כדאי מאוד לקרוא את דברי מפקד מיליצייה שיעית בעיראק הנאמנה לאיראן. הוא בהחלט יודע על מה הוא מדבר.

המזכ"ל של מיליציית אל-נוג'בה בעיראק, אכרם אל-כעבי, תיאר את הפסקת הפעולות של אירגונו נגד בסיסים אמריקאים כ"שקט שלפני הסערה".

אל-כעבי אמר ביום ראשון כי השקט הנוכחי "הוא לא רק טקטיקה זמנית להערכות ופריסה מחדש, אלא הוא השקט שלפני הסערה".

המזכ"ל של תנועת אל-נוג'בה, פלג חמוש הנתמך על ידי איראן, האשים גם גורמים, בלי לציין את שמם, במתן מידע לכוחות האמריקאים "על ההתנגדות ומיקומיה".

לדבריו, הדבר מצריך "הערכות מחדש, הגנה על אחינו, שינוי שיטת הקרב והטקטיקה והשלמת היערכות".

"אנחנו להוטים להגן ולהרחיק את הסכנה מכוחות הגיוס העממיים"

אל-כעבי גם נשבע ואמר, "הפתעות יגיעו, וכל מי שיש לו ניסיון צבאי מבין מה אנחנו אומרים ומה אנחנו עושים… אנחנו להוטים להגן ולהרחיק את כוחות הגיוס העממיים מהסכנה האמריקאית".

מפקדי מיליציית נוג'בה, חיזבאללה וכוחות הגיוס העממיים היו נתונים להתקפות של מל"טים ומטוסי קרב אמריקאים, שהובילו למותם של מספר לוחמים שלהם.

מקור מהפלגים החמושים העיראקים חשף בתחילת החודש כי אל-כעבי דחה תיווך של מנהיגים פוליטיים ודיפלומטיים להפסקת התקפות הפלג החמוש שלו על כוחות אמריקאים בעיראק ובסוריה, כך נמסר מסוכנות הידיעות הערבית.

בינתיים, פלגים חמושים עיראקים הודיעו בשבעה עשר באוקטובר האחרון שהם יתקפו כוחות אמריקאים בעיראק ובסוריה כל עוד המלחמה בעזה תימשך כי הם רואים בארה"ב שותפה של הצבא הישראלי במה שהוא עושה בעזה. 

ارفع صوتك | هدد الأمين العام لميليشيا "حركة النجباء" أكرم الكعبي بالعودة  إلى العمل المسلح من أجمل ما سماه "تحرير العراق عسكرياً"

קרדיט: אלערביה    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות