“אלביט מערכות” חושפת את הדור החדש של הכטב”מים “הרמס 650 ספארק”

חברת האלקטרוניקה הביטחונית הישראלית אלביט מערכות הציגה את החידושים האחרונים שלה בתחופ המערכות האוויריות הבלתי מאוישות (UAS) עם השקת המל”ט -Hermes 650 Spark.

בהודעה שפורסמה ביום רביעי, אמרה אלביט מערכות כי המל”טים הטקטיים המתקדמים הללו, חלק ממשפחת הרמס הפופולרית, מבטיחים לחולל מהפכה במשימות אוויריות עם היכולות והרבגוניות המתקדמות שלהם.

יורם שמולי, מנכ”ל אלביט מערכות תעופה וחלל, הדגיש את חשיבותו של הישג זה, והדגיש את מחויבות החברה לפריצת גבולות טכנולוגיים ולמתן יכולות יוצאות דופן לשותפים גלובליים.

 

ה-Hermes 650 Spark מציג זמן שהייה באוויר יוצא דופן וביצועים חסכוניים בתחומים תפעוליים שונים, כולל יבשה, אוויר וים. עם יכולות שהייה באוויר ארוכות בגובה בינוני (MALE), מערכות UAS מספקות כושר נשיאת מטען יוצאת דופן, טווח מוגדל, מהירות טיסה, זמן טיסה ויעילות תפעולית.

המל”ט תוכנן לענות על צרכים תפעוליים מגוונים, כולל יישומים צבאיים, ביטחון פנים ויישומים אזרחיים, ה-Hermes 650 Spark מציע תצורות מטען מרובות מבלי לפגוע באורך זמן הטיסה. 

המאפיינים העיקריים של ה-Hermes 650 Spark כוללים יכולת המראה ונחיתה אוטומטית (ATOL), יכולת טיסה אוטומטית ממסלולים קצרים ומטען גדול של 260 ק”ג. עם שמונה תחנות אחסון מודולריות ושש נקודות מתלה על הכנפיים, המל”ט יכול לשאת מטענים של עד 120 ק”ג בקיבולת דלק מלאה, מה שמבטיח יביצועים מגוונים.

ניתן להתקין בו ,בו זמנית , מטעדי אלקטרו-אופטיקה (EO), מכ”ם, SIGINT ופונקציות מתקדמות נוספות, המאפשרות משימות מורחבות בטווח SATCOM וזמן שהייה באוויר של עד 24 שעות.

הרמס 650 ספארק

קרדיט: ערביכ דפנס    קרדיט לתמונה: אלביט מערכות