"עזתים יחזרו לצפון הרצועה כשהחטופים יחזרו הביתה" – קול קורא!

עם ישראל היקר,

מתוך המחלוקות, הקיטוב והפירוד ששלטו במדינה טרם שמחת תורה, התגייסנו מאות אלפי מילואימניקים, להגן על מדינתנו ולהחזיר את אחינו החטופים. נלחמנו כתף אל כתף, ללא הבחנה בין ימין לשמאל, בין חילוניים לדתיים ובין תומכי ומתנגדי רפורמה. נלחמנו יחד וידענו כי כל עוד אנו מאוחדים, שום אויב לא יוכל לנו. לצידנו ראינו את העם כולו, למגדול ועד קטן, על כלל מגזריו, מתגייס במלוא עוצמתו לחיזוק מערך המילואים ולסיוע עם המשפחות השכולות, הפצועים, המשפחות המפונות, משפחות החטופים, בתחום החקלאות ועוד. בימים אלו אנו שבים אל החברה אותה עזבנו ב- 7/10/23 ואנו מתחייבים כי נעשה ככל יכולתנו "לייבא" את אותם ערכים, שהנחו אותנו במלחמה, אל מרחב החיים האזרחי של כולנו:

א. לכידות ואחדות כלל ישראלית

ב. ערך הניצחון ודבקות במטרה

המסקנה החשובה ביותר אליה הגענו בזמן הלחימה, היא שרק אם נהיה מאוחדים בחזית ובעורף, נצליח לנצח.
צו השעה של כולנו הוא לשמור על ההישגים המשמעותיים שהושגו בלחימה הטקטית ולהפוך אותם לניצחונות ברמה האסטרטגית, בד בבד עם ריפוי השסעים בעם והובלת אחדות מתוך ערבות הדדית בין כל חלקי החברה הישראלית.

במהלך הלחימה בצפון הרצועה פינינו, בצעד חסר תקדים, את מרבית האוכלוסייה וייצרנו שליטה מבצעית בחלקים נרחבים. את ההישג המשמעותי הזה חייבים לשמר! עלינו להשלים את המשימה במלואה, כי עבורנו המשוואה היא פשוטה – העזתים לא ישובו לביתם, כל עוד החטופים לא ישובו לביתם.

 

אם גם אתם חושבים כמונו, זה הזמן להצטרף ולחתום על העצומה >>> https://bit.ly/3utMGMB

לצפייה באמנת פורום המפקדים והחיילים במילואים >>> https://bit.ly/3OCXHCl

עקבו אחרינו בפייסבוק >>> http://bit.ly/3Ozub0b

ביחד, נחזק את צה"ל ונחזיר את הביטחון למדינת ישראל.

#פורום_המפקדים_והחיילים_במילואים

קרדיט לתמונה: מיכה בריקמן