דיווח: ישראל תקפה בעיר חומס שבסוריה מבנה בו שהו אישים איראנים

סוכנות הידיעות של המשטר (SANA) הודיעה כי כלי טיס ישראלים פתחו בתקיפות, בשעה 00:30 בבוקר היום, יום רביעי, מכיוון טריפולי הלבנונית, כשהם מכוונים למספר אתרים בעיר חומס ובאזוריה הכפריים. שבמרכז סוריה.

הסוכנות הוסיפה כי מערך ההגנה האווירית של צבא סוריה “הגיב” לטילים הישראלים והפיל חלק מהם, וציינה כי ההפצצה הביאה למותם ולפציעתם של מספר אזרחים.

أنباء عن وجود شخصيات إيرانية”.. ارتفاع حصيلة قتلى القصف الإسرائيلي على حمص - مرصد الشرق الأوسط و شمال أفريقيا

קרדיט: רשתות חברתיות

המצפה הסורי לזכויות אדם שמקום מושבו בלונדון מסר כי תקיפת מטרה ברחוב אלחמרה –  الحمرا הביאה להרג של 3 בני אדם, גבר, אישה וילד, ולפציעתם של 7 נוספים, וציין כי נפלו גם טילים במפגש רחוב אלחמרא עם מגרש המשחקים, ליד בניין השירותים הטכניים, אזור אאוראס – الأوراس ומסופי חומס וקוסייר.

ما حقيقة قتل رجل لزوجته في الحمراء في وضح النهار؟ - جنوبية

קרדיט: רשתות חברתיות

 

מקורות יודעי דבר דיווחו כי הבניין שהושמד בתקיפה הישראלית ברחוב אלחמרא היה שייך לאישה ממשפחת רסלאן, שהיא השכירה אותו לפני זמן קצר לדמויות איראניות. מקור אחד ציין כי האישה שבבעלותה הבית, נהרגה בתקיפה.

هل ولّت أيام "شارع الحمرا" إلى غير رجعة؟ - YouTube

קרדיט לתמונה: רשת אלחדת’

 

מאוחר יותר דיווחה רשת סוריה טי וי כי 9 בני אדם נהרגו, כולל אזרחים, ו-13 נוספים נפצעו בתקיפה הישראלית על הבית ברחוב אלחמרא במרכז חומס, בתקיפה שהייתה הראשונה מסוגה על העיר.

ההפצצה כוונה גם למוסך מנהל משאבי המים, בסיס חיל האוויר הסורי אלשעיראת قاعدة الشعيرات וחוות בשכונת אל-וער (مزارع في حي الوعر).

מקורות מקומיים אמרו לאתר “סוריה טי וי” כי התקיפה על הבית הביאה להריגתם של הצעירים עבדול רחמן אל-סיבאי, אנאס איבו, עבדול ג’באר אל-סייד (סטודנט בפקולטה למשפטים באוניברסיטת אל-בעת’) ואיאד אבו ראס (סטודנט שנה חמישית בפקולטה לרוקחות), וחלקם היו במגרש המשחקים שנמצא מאחורי הבניין שהיה היעד לתקיפה.

בפשיטה נהרגו גם נבילה רסלאן (בת 80-85) ובנה מוחמד חסן מוסלי (בן 50), המתגורר בארצות הברית ובא לבקר את אמו.

ולנו נותר רק להמתין למידע שיפרט מי הם האישים האיראנים שהיו בבנין בזמן שהותקף והושמד?

بينهم مدنيون ومقيم في أميركا.. مصادر تكشف هوية القتلى بالغارات الإسرائلية في حمص

קרדיט: סוריה טי וי