דיווח סורי: ישראל תקפה את מפקדת המודיעין בדרום סוריה

אתרי חדשות סורים בדרום המדינה אישרו כי ראש אגף המודיעין הצבאי בדרעא שבדרום סוריה, לואי אל-עלי, لؤي العلي, נפצע קל, יחד עם שניים מאנשי המודיעין שלו.

פציעתו נגרמה כתוצאה מפיצוץ שארע בבנין מפקדת המודיעין  השוכן בשכונת "אלמטאר" (שדה התעופה) במרחב העיר דרעא, לפנות בוקר של יום רביעי, 31 בינואר.

על פי מקורות יודעי דבר, שני אנשי המודיעין הצבאי נפצעו באורח קשה, אחד מהם פונה לבית החולים הלאומי בדרעא, והשני נלקח לביץ חולים בבירה דמשק.

עוד אישרו המקורות כי שכונת אלמטאר הופצצה בטילים בשעה 4:02 לפנות בוקר, וכי טיל פגע בבניין המודיעין הצבאי, שהפיצוץ שנשמע בעקבות הפגיעה נשמע היטב בכל רחבי השכונה.

הצבא הישראלי ,מצדו, הודיע ​​אתמול  (רביעי) אחר הצהריים בחשבונו הרשמי ברשת "איקס" ("טוויטר" לשעבר) – כי צה"ל תקף מהאוויר תשתיות של המשטר הסורי באזור דרעא בתגובה לירי טילים לעבר הגולן.

מקור סורי העריך כי ההודעה של צה"ל ברשת "איקס" קשורה ישירות לירי הטילים ,אתמול לפנות בוקר, לעבר בניין אגף המודיעין הצבאי בדרעא, שגרמה לפציעתו של ראש האגף באורח קל יחד עם שניים מאנשי האגף. (קרדיט: בלדי ניוז)

והשאלה החשובה ביותר הנמצאת כרגע תלויה באוויר היא: את מי ניסתה ישראל לחסל כאשר פגע במפקדת המודיעין הצבאי הסורי במחוז דרעא השוכן בקרבת הגבול עם ישראל?

קרדיט לתמונות: בלדי ניוז